Eerste zomerse weekend

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
La-Clau
Berichten: 284
Lid geworden op: 25 mar 2012, 18:47
Gender: Transgender
Locatie: Haarlemmermeer

Eerste zomerse weekend

Bericht door La-Clau »

Het is pinksterweekend, 25 graden en volop zon.
Dus ben ik benieuwd wat jullie plannen zijn.

Wij zijn in ieder geval van plan er te van gaan genieten, lopend, op de fiets, liggend in de zon en misschien ook nog wel op een terrasje, maar wat doen jullie?

Claudia
If only I could find a way, I'd feel like I'm the one you believe I am
But it gets harder every day for me, to hide behind this dream you see: Someone I'll never be
Amber-B
Berichten: 346
Lid geworden op: 30 mar 2012, 21:02
Gender: Trans MtF

Re: Eerste zomerse weekend

Bericht door Amber-B »

Bijkomen van n zware werkweek...ruim 60 uur waarvan ruim 40 in de laatste 3 dagen, in n wagen zonder airco en met hooikoorts... *hatsjoe* *snif snif* Vanmiddag met wat vriendinnen samen wat drinken, BBQen en misschien even t water in. Tegen de tijd dat ik weer mag auto rijden is t morgen. Mogelijk dat ik naar de Trut ga, maar de kans dat k wat meer tijd steek in t opknappen van mn kever is ook aanwezig. Kortom, vooral veel buiten zijn 8-)
Some girls have a penis...some boys don't.
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Eerste zomerse weekend

Bericht door Eva »

Eerst maar eens zien wakker te worden na een zeer geslaagde avond T-Amersfoort. Dan langdurig douchen en zo langzaam en lui mogelijk boodschappen doen. Kopje kruidenthee om bij de mensen te komen :)
Afbeelding
Daarna gaan we ontspannen toezien hoe onze tuin wordt overwoekerd met allerlei planten en onkruid. Dat ontspant!
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
La-Clau
Berichten: 284
Lid geworden op: 25 mar 2012, 18:47
Gender: Transgender
Locatie: Haarlemmermeer

Re: Eerste zomerse weekend

Bericht door La-Clau »

:D Onkruid is alleen onkruid als het ongewenst is. Als jullie er dus van genieten zijn het gewoon plantjes! :D

Claudia
If only I could find a way, I'd feel like I'm the one you believe I am
But it gets harder every day for me, to hide behind this dream you see: Someone I'll never be
Amber-B
Berichten: 346
Lid geworden op: 30 mar 2012, 21:02
Gender: Trans MtF

Re: Eerste zomerse weekend

Bericht door Amber-B »

goede vraag...waarom heet t eigenlijk onkruid? Is t dan geen kruid? Of is t n in ONmin geraakt KRUID? Brandnetel wordt vaak gezien als onkruid, maar je kan er wel heerlijke thee van maken die n positieve werking op de spijsvertering heeft...
Some girls have a penis...some boys don't.
Jessy
Berichten: 1642
Lid geworden op: 25 mar 2012, 17:07
Gender: Transgender
Locatie: Belsj Limburg

Re: Eerste zomerse weekend

Bericht door Jessy »

Zodra het ergens staat waar het niet gewenst is, dan is het onkruid.
Gras in afgebakende zone: gazon.
Gras tussen de klinkers van je terras: onkruid.

Ik ga niet veel doen, en al helemaal niet veel naar buiten. Kan die warmte dus echt niet verdragen, en ben nog aan het bekomen van 2 dagen werk in de zon.
Morgen ga ik wel met iemand een terrasje doen. Maar ik vrees dat ik als man zal moeten gaan. Ik zweet zo snel, dat make-up aanbrengen een ramp gaat worden (en zal wel moeten, ga niet met baardschaduw de straat op). En moet er niet aan denken nu met een pruik op te lopen. En heb niet eens kleding voor dit weer. Bahbah... :(
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
marlies
Gast

Re: Eerste zomerse weekend

Bericht door marlies »

Jessy schreef:Zodra het ergens staat waar het niet gewenst is, dan is het onkruid.
Gras in afgebakende zone: gazon.
Gras tussen de klinkers van je terras: onkruid.

Ik ga niet veel doen, en al helemaal niet veel naar buiten. Kan die warmte dus echt niet verdragen, en ben nog aan het bekomen van 2 dagen werk in de zon.
Morgen ga ik wel met iemand een terrasje doen. Maar ik vrees dat ik als man zal moeten gaan. Ik zweet zo snel, dat make-up aanbrengen een ramp gaat worden (en zal wel moeten, ga niet met baardschaduw de straat op). En moet er niet aan denken nu met een pruik op te lopen. En heb niet eens kleding voor dit weer. Bahbah... :(
:hug2: ik ken 't gevoel... ik heb exact 't zelfde probleem.
Jessy
Berichten: 1642
Lid geworden op: 25 mar 2012, 17:07
Gender: Transgender
Locatie: Belsj Limburg

Re: Eerste zomerse weekend

Bericht door Jessy »

Ziet er toch naar uit dat iedereen van het mooie weer aan het genieten is! Weinig activiteit hier ;)
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Eerste zomerse weekend

Bericht door Eva »

Van dit weer moet je als MENS genieten :)
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Jessy
Berichten: 1642
Lid geworden op: 25 mar 2012, 17:07
Gender: Transgender
Locatie: Belsj Limburg

Re: Eerste zomerse weekend

Bericht door Jessy »

Ik geniet lekker binnenshuis van mijn airco. Ik kom graag buiten maar die hitte hoeft van mij echt niet.
En spijtig nieuws, zal morgen toch als man weg moeten wegens geen adres om mij om te kleden. En had me net erover gezet om het toch gewoon te doen...
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
Plaats reactie