Wat is je laatste aankoop?
-
Cait
Re: Wat is je laatste aankoop?
jullie met je maat 41 en 42..jaloers....heb 44
veel minder keuze ook
-
Emma B
Ja, met maat 42 zit je nog in de relatief luxe positie dat het aanbod redelijk is. Vind ik wel heel fijn want mijn tweede voornaam is Imelda hihiCaitlyn schreef:jullie met je maat 41 en 42..jaloers....heb 44veel minder keuze ook
Something inside
that was always denied
for so many years
that was always denied
for so many years
-
Anon20190516
Korte zwarte laarsjes met een soort van nep-bont randje.btw:ik heb maatje 41.en heel af en toe(waaronder deze laarsjes)maatje 40 
-
Emma B
Zwart zacht glanzend minirokje. Maareh, oeoeoei, het is wel erg kort!

Something inside
that was always denied
for so many years
that was always denied
for so many years
-
Irene_de_Vreede
- Moderator
- Voornaamwoorden: Zij/haar
-
Emma
- Beheerder
Ik moet ook gewoon naar mijn werk dus dan vallen dat soort dingen toch wel af hoor... 
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
-
Irene_de_Vreede
- Moderator
Ik zou het ook niet naar mijn werk aantrekken hoor, maar ik vind mezelf niet meer jong genoeg om dit soort dingen te dragen, je krijgt dan toch een beetje een uitstraling van ze wil wel maar ze kan niet.
Irene
-
Emma B
Hihi, ik zou mijn klanten wel eens willen zien, als ik zo binnenkom. Nee hoor, als ik al en femme naar mijn kantoor toe zou gaan, dan zou dat inderdaad niet in zo'n outfit zijn. Maar dat neemt niet weg dat ik het zoooo mooi vind. Ok, ik heb misschien een tikkie ordinaire smaak, maar dat kan ik ook niet echt veranderen... Hier sta ik, ik kan niet anders, haha!Emma schreef:Ik moet ook gewoon naar mijn werk dus dan vallen dat soort dingen toch wel af hoor...
Something inside
that was always denied
for so many years
that was always denied
for so many years
-
Veronica
Ben jij dat op de foto?Emma B schreef:Hihi, ik zou mijn klanten wel eens willen zien, als ik zo binnenkom. Nee hoor, als ik al en femme naar mijn kantoor toe zou gaan, dan zou dat inderdaad niet in zo'n outfit zijn. Maar dat neemt niet weg dat ik het zoooo mooi vind. Ok, ik heb misschien een tikkie ordinaire smaak, maar dat kan ik ook niet echt veranderen... Hier sta ik, ik kan niet anders, haha!Emma schreef:Ik moet ook gewoon naar mijn werk dus dan vallen dat soort dingen toch wel af hoor...
-
Emma B
Ja, hoezo?Veronica schreef:Ben jij dat op de foto?Emma B schreef:Hihi, ik zou mijn klanten wel eens willen zien, als ik zo binnenkom. Nee hoor, als ik al en femme naar mijn kantoor toe zou gaan, dan zou dat inderdaad niet in zo'n outfit zijn. Maar dat neemt niet weg dat ik het zoooo mooi vind. Ok, ik heb misschien een tikkie ordinaire smaak, maar dat kan ik ook niet echt veranderen... Hier sta ik, ik kan niet anders, haha!Emma schreef:Ik moet ook gewoon naar mijn werk dus dan vallen dat soort dingen toch wel af hoor...
Something inside
that was always denied
for so many years
that was always denied
for so many years