Die benen, mijne zijn een ramp. Altijd geweest trouwens, de jouwe op de foto zijn juist erg mooi.Emma B schreef: Ja, hoezo?
Wat is je laatste aankoop?
-
Veronica
Re: Wat is je laatste aankoop?
-
Emma B
Ach lieverd, iedereen heeft wel wat. Ik ben zelf best tevreden over mijn benen, maar nog lang niet over de rest. Kan nog niet goed met make up omgaan, mijn eigen haar is te kort om er mee als vrouw door te gaan, mijn keus voor pruiken schijnt rampzalig te zijn volgens sommige mensen. Kortom, er valt zat aan me te verbeteren en jij hebt vast en zeker dingen waar ik jaloers op ben. Nou ja, jaloers op een aardige manier dan hoor, Veronica!Veronica schreef:Die benen, mijne zijn een ramp. Altijd geweest trouwens, de jouwe op de foto zijn juist erg mooi.Emma B schreef: Ja, hoezo?
Something inside
that was always denied
for so many years
that was always denied
for so many years
-
Veronica
Emma B schreef:Ach lieverd, iedereen heeft wel wat. Ik ben zelf best tevreden over mijn benen, maar nog lang niet over de rest. Kan nog niet goed met make up omgaan, mijn eigen haar is te kort om er mee als vrouw door te gaan, mijn keus voor pruiken schijnt rampzalig te zijn volgens sommige mensen. Kortom, er valt zat aan me te verbeteren en jij hebt vast en zeker dingen waar ik jaloers op ben. Nou ja, jaloers op een aardige manier dan hoor, Veronica!Veronica schreef:Die benen, mijne zijn een ramp. Altijd geweest trouwens, de jouwe op de foto zijn juist erg mooi.Emma B schreef: Ja, hoezo?
-
sasaa
Ik draag mijn hakken meestal met een kraagje zeg maar. En wauw mooie benen inderdaad.
Ik vind rokjes helemaal geweldig alleen me vriendin zegt gewoon wat ze ziet en andere mensen dus ook zullen zien.
En dat helpt wel. Al heb ik nog steeds te korte rokjes aan hoor
alleen als ik thuis ben.
Emma b, wiebelen de hakken bij jouw ook een beetje? Ze zijn niet compleet instabiel maar mijn andere hakken hebben dat niet.
En deze zitten het lekkerste
Ik ga binnekort maar eens make up kopen/uitproberen.
Zal wel leuk worden.
Gtrz sas
Ik vind rokjes helemaal geweldig alleen me vriendin zegt gewoon wat ze ziet en andere mensen dus ook zullen zien.
En dat helpt wel. Al heb ik nog steeds te korte rokjes aan hoor
Emma b, wiebelen de hakken bij jouw ook een beetje? Ze zijn niet compleet instabiel maar mijn andere hakken hebben dat niet.
Zal wel leuk worden.
Gtrz sas
-
Emma B
Als ik zo rondlees op dit forum, denk ik dat ik veel mazzel heb. Ik heb nauwelijks haargroei op mijn benen, trouwens dat geldt voor mijn hele lichaam. Scheer mijn benen eens per twee weken en dat is dan nog eigenlijk meer voor mijn eigen gevoel dan dat je iets van haar ziet. Ook mijn gezichtsbeharing is niet indrukwekkendsasaa schreef:Ik draag mijn hakken meestal met een kraagje zeg maar. En wauw mooie benen inderdaad.
En dat helpt wel. Al heb ik nog steeds te korte rokjes aan hooralleen als ik thuis ben.
Zal wel leuk worden.
Gtrz sas
Dat je vriendin zegt wat ze vindt is alleen maar goed. Ik heb de ervaring, dat je zelf toch een beetje blind bent voor je eigen spiegelbeeld. Als mtf schijn je, geobsedeerd door wie je wilt zijn, niet objectief naar je eigen spiegelbeeld te kunnen kijken. Ik ben blij, dat ook ik een vrouw heb getroffen (hulde hulde hulde voor wat zij van mij moet ervaren, zij vindt het niet altijd even leuk), die zegt wat ze ziet. Sommige dingen trek ik mij erg aan. Zo heb ik mij kapot gejankt toen ik haar, vlak nadat ik tegenover haar uit de kast was gekomen, een foto liet zien van mijzelf, opgemaakt en met (Photoshop) pruik. Ze herkende mij niet, maar vond de vrouw op de foto een heks. Ik was ontroostbaar, maar heb er wel veel van geleerd.
Andere dingen trek ik mij minder aan. Ik weiger mijn (tikkeltje ordinaire) smaak voor kleren en schoenen op te geven. Mijn rokjes zijn haar te kort (klopt), mijn hakken te hoog (klopt), mijn kleding te uitdagend (klopt). Misschien dat ik mij er meer van zou aantrekken als ik ook de straat op ging, maar zover ben ik niet en ik weet niet of ik ooit zover zal of wil komen.
Over hoge hakken gesproken: ja, ik vind ook de hakken soms een beetje onstabiel aanvoelen, ligt dus niet aan jou.
Kleuren met make up is ontzettend leuk, ik kan het je aanraden. Alleen kost het best nog wel veel tijd om het een beetje te leren. Gelukkig is het aanbod op bv. Youtube voor het leren make-uppen overweldigend. Wat ik wel vaak jammer vind is dat ik soms wel een uur aan het opmaken ben en het er dan weer allemaal na een uur moet afhalen. Ik kan zelden de hele dag en femme zijn.
xxx
Something inside
that was always denied
for so many years
that was always denied
for so many years
-
sasaa
ja, ben ook wel altijd blij met mijn vriendin al doet ze er (naar mijn idee) luchtiger over dan dat ze eigenlijk denkt.
maar ja dat ze niet veel over gevoelens praat weet ik al 4 jaar. dat terzijde.
Toch zei ze de eerste keer dat ik me had opgedirkt dat ik er uit zag als een "goedkope straat prostitué" en ja dat deed zeer maar hé,ik vroeg haar menig.
en die kreeg ik dus ook, en ben er dan ook blij mee achteraf.
ik loop trouwens wel volledig opgedirkt buiten zonder make-up dan, weliswaar 's avonds (tussen 23:00 en 2:00 uur) want dan laat ik altijd de hond nog even uit.
nou ja ik loop een rondje de hond volgt vanzelf het beestje weet best de weg.
ik loop zelden overdag buiten als vrouw al heb ik dan wel een "padded Bandeau beha" van de HEMA met wat extra vulling aan want een vrouw zonder borsten staat raar en lage hakken zodat ik minder opval.
In den haag/moerwijk wonen is niet altijd handig, hoewel ik wel vaker nagefloten word door de hangjeugd (goed voor je zelfvertrouwen).
deze hakken maken gelukkig weinig lawaai en dat vind ik erg fijn krijg genoeg aandacht.
Make-up is voor mij echt helemaal nieuw mijn vriendin gebruikt ook vrijwel niks en kan dus niet even wat lenen om te proberen.
ze heeft lipstick mascara oogschaduw en lipbalsem (letterlijk alles eentje).
maar zal is op YouTube kijken.
-----------------------------------------{[Ontopic]}----------------------------------------------------------
ik heb trouwens ook nog een leuk jurkje bestelt bij H&M en Pumps en deze sneakers bij Van Haren
en zit te twijfelen om deze pumps ook te halen.
maar ja dat ze niet veel over gevoelens praat weet ik al 4 jaar. dat terzijde.
Toch zei ze de eerste keer dat ik me had opgedirkt dat ik er uit zag als een "goedkope straat prostitué" en ja dat deed zeer maar hé,ik vroeg haar menig.
en die kreeg ik dus ook, en ben er dan ook blij mee achteraf.
ik loop trouwens wel volledig opgedirkt buiten zonder make-up dan, weliswaar 's avonds (tussen 23:00 en 2:00 uur) want dan laat ik altijd de hond nog even uit.
ik loop zelden overdag buiten als vrouw al heb ik dan wel een "padded Bandeau beha" van de HEMA met wat extra vulling aan want een vrouw zonder borsten staat raar en lage hakken zodat ik minder opval.
In den haag/moerwijk wonen is niet altijd handig, hoewel ik wel vaker nagefloten word door de hangjeugd (goed voor je zelfvertrouwen).
deze hakken maken gelukkig weinig lawaai en dat vind ik erg fijn krijg genoeg aandacht.
Make-up is voor mij echt helemaal nieuw mijn vriendin gebruikt ook vrijwel niks en kan dus niet even wat lenen om te proberen.
ze heeft lipstick mascara oogschaduw en lipbalsem (letterlijk alles eentje).
maar zal is op YouTube kijken.
-----------------------------------------{[Ontopic]}----------------------------------------------------------
ik heb trouwens ook nog een leuk jurkje bestelt bij H&M en Pumps en deze sneakers bij Van Haren
en zit te twijfelen om deze pumps ook te halen.
-
Emma B
Hoi Sas.
Maar wat ik dan zo intrigerend vind als je 's avonds laat en femme de hond gaat uitlaten: weten je buren het? Kom je nooit bekenden/buren tegen? Ik kan mij nog steeds niet voorstellen dat ik dat zou durven. Ok, al helemaal niet in die slettenkleren die ik thuis aan heb, hahaha, maar ook niet in iets meer burgerlijks. Want eigenlijk maakt dat natuurlijk niet uit.
Leuk jurkje en leuke pumps, dat tweede paar pumps vind ik persoonlijk minder, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak :-!
Maar wat ik dan zo intrigerend vind als je 's avonds laat en femme de hond gaat uitlaten: weten je buren het? Kom je nooit bekenden/buren tegen? Ik kan mij nog steeds niet voorstellen dat ik dat zou durven. Ok, al helemaal niet in die slettenkleren die ik thuis aan heb, hahaha, maar ook niet in iets meer burgerlijks. Want eigenlijk maakt dat natuurlijk niet uit.
Leuk jurkje en leuke pumps, dat tweede paar pumps vind ik persoonlijk minder, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak :-!
Something inside
that was always denied
for so many years
that was always denied
for so many years
-
Anon20180501
Dat moet dan een rondje van ongeveer 15 km zijn......weliswaar 's avonds (tussen 23:00 en 2:00 uur) want dan laat ik altijd de hond nog even uit.
Dat 'hoerige' waarover jullie het hebben herken ik van mezelf, dat was ook het eerste commentaar van mijn moeder, waar ik het eerlijk gezegd eigenlijk ook wel mee eens was omdat.. Ik zo gekleed ging omdat ik me er prettig bij voelde en omdat het aansloot op mijn gefantaseerde en gewenste zelfbeeld, en was het in bepaald opzicht ook een logische voortzetting van een deel van 'mijn vorige leven'..
In het pakketje losse vellen - dat een folder voor moest stellen - met voorlichting en dat ik na mijn eerste gesprek met mijn psycholoog bij het VUmc mee naar huis kreeg werd gesproken over "de Hyper" en "de Hypo" fases. Ik weet niet of deze typeringen nog in zwang zijn maar vrij veel transgenders - dus ook ik maar verder allemaal nietszeggend - schijnen in de beginfase van hun al dan niet 'vrijwillig' begonnen real-live fase zich vaak te uitdagend te kleden en nogal eens een flater te slaan door in een ongepaste outfit ergens te verschijnen. Tijdens de hypo-fase - ik durf het bijna niet meer te zeggen maar die zou je schijnbaar kunnen doormaken ergens aan het eind van je transitie..?? tja
x'jes en liefs
Daniéla
Ps. Sorry, inderdaad terug on-topic...
-
sasaa
neee dan bevries ik... brrrDaniéla schreef:Dat moet dan een rondje van ongeveer 15 km zijn...
ik loop meestal het groote rondje in het zuiderpark tenzij ik het koud heb dan halveer ik hem
en hoewel de meeste vrouwen zich daar TOTAAL niet veilig voelen maak ik me niet druk, ik heb immers op 3 vechtsporten gezeten en heb een trouwe hond bij me zonder lijn
die totaal niet agressief is maar wel verschrikkelijk enthousiast en dat zien sommige mensen nog wel eens is verkeerd
Ja, ik ben wel is compleet opgedirkt naar beneden gelopen om mijn onder buurjongen met 10 vrienden te zien roken voor de deur, Oeps ik ken er 5 á 6 die nog niks weten. de eerste keer liep ik snel terug trok een joggingsbroek over me skinny jeans aan en een dikke hoodie en schoot snel in andere schoenen.Emma B schreef:Hoi Sas.
maar nu heb ik er gewoon dikke schijt aan, gewoon doorlopen. (ik weet niet eens of ze weten dat ik het ben maar ga het ook niet uitgebreid vragen).
ik ben overigens wel compleet eerlijk als iemand er om vraagt.
-
smp1990
Oxazepam