T word iig uitgemolken voor geld.Veronica schreef:Die geld heeft hij/zij zat, hij/zij zou zo een bedrag voor alles in 1 keer kunnen neersmijten.
Het kunnen 2 dingen zijn, of hij/zij is een geldwolf (meest logische) of hij/zij wordt geforceerd te wachten omdat die tutjes van Kardashians ook eraan willen verdienen.
Transgenders USA boos op Bruce Jenner
-
Robyn
Re: Transgenders USA boos op Bruce Jenner
Groetjes,
Robyn
Robyn
-
Barbarella
De telegraaf en WTF gebruiken eindelijk het begrip "Transgender"
En de nederlandse transen gaan de trans waar het overgaat ff een lekkker potje misgenderen en de term "Verbouwing"nog ff lekker in de mond nemen.
Er is geen hoop op verbetering.
Barbarella
En de nederlandse transen gaan de trans waar het overgaat ff een lekkker potje misgenderen en de term "Verbouwing"nog ff lekker in de mond nemen.
Barbarella
Na mij de zondvloed!
-
Veronica
Ik weet niet of jij het zo bedoelt, maar door te zeggen " de Nederlandse transen" scheer je ook diegenen die de woord "verbouwing" niet gebruiken, wel over 1 kam.Barbarella schreef:De telegraaf en WTF gebruiken eindelijk het begrip "Transgender"
Barbarella
Verder kun je die "bekende" trans in elk opzicht misgenderen, die gene is nog steeds niet openbaar uit dus of je nou hij of zij zegt, elk van beide is fout en omdat er "geruchten" gaan dat diegene een vrouw wil worden en ineens lang haar heeft betekent niet plots dat iemand een vrouw is.
Laatst gewijzigd door Veronica op 08 feb 2015, 21:34, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Anon20180730
betekend schrijf je hier met een t, zucht (niet zuchd)
-
Anon20190516
Ik begrijp niet waar iedereen zich zo druk over maakt,laat Bruce ff lekker doen waar hij/zij zin in heeft zonder dat de hele wereld zich er zo nodig mee moet bemoeien!!
-
Veronica
Vaak genoeg maakt de auto correct op mijn telefoon dat soort spel fouten, en deze is door google gemaakt.Irene schreef:betekend schrijf je hier met een t, zucht (niet zuchd)
Om daar meteen zo'n punt van te maken zorgt inderdaad voor een diepe zucht bij mij.
Renate Petronella schreef:Ik begrijp niet waar iedereen zich zo druk over maakt,laat Bruce ff lekker doen waar hij/zij zin in heeft zonder dat de hele wereld zich er zo nodig mee moet bemoeien!!
Mee eens aangezien in Nederland hij er niet toe doet, in de VS wel.
Persoonlijk vind ik alleen het wel minder dat hij het nu gaat gebruiken om een reality show meer kijkcijfers te bezorgen en om geld eraan te verdienen (welke hij meer dat voldoende heeft).
Andere punt heeft niet echt iets met hem/haar te maken, eerder dat mensen meteen iemand beschuldigen van misgenderen terwijl de persoon waar over gesproken wordt niet uit is, dan misgender je inderdaad alle kanten op.
Verder, aangezien hier nu mensen konen die dit een verbouwing noemen, die alle transen om misgenderen over 1 kam scheren en zeurpieten die mopperen over een spelfout, lijkt het mij verstandig dat diegenen daarmee kappen want het is niet leuk en het slaat nergens op.
-
Anon20180501
[Als het onderwerp van dit topic er in essentie verder niet meer toe doet dan laat het me maar weten, dan zal ik dit topic sluiten...]
-
Barbarella
Sluit het maar ,, ik heb geen zin me te tegen onzin te verdedigen.
Barbarella
Barbarella
Na mij de zondvloed!
-
Veronica
Welke onzin?Barbarella schreef:Sluit het maar ,, ik heb geen zin me te tegen onzin te verdedigen.
Barbarella
Juist ja, gewoon duidelijk uitleggen wat je probleem is (nu, niet in je eerste post hier) in plaats van vaag doen, jij werd hier door niemand aangevallen dus waarom jij je moet verdedigen is mij de vraag.