Oppassen voor wat? Dat ze jou net zo hard discrimineren als jij hun discrimineert?ada schreef: Afgelopen vrijdag stond ik met 3 Antilliaanse jochies inde lift bij Mediamarkt, ja dan moet je toch ff heel goed oppassen.
nieuwe buren en uit de kast komen
-
Shana
Re: nieuwe buren en uit de kast komen
-
Veronica
Dat ze je in elkaar slaan, ongeacht of je trans bent of niet.Shana schreef:Oppassen voor wat? Dat ze jou net zo hard discrimineren als jij hun discrimineert?ada schreef: Afgelopen vrijdag stond ik met 3 Antilliaanse jochies inde lift bij Mediamarkt, ja dan moet je toch ff heel goed oppassen.
Trouwens, geldt net zo goed voor marrokaanse, Turkse, Nederlandse enz enz jochies.
-
elke
gratis bomgordels uitdelen die de reikwijdte van 1 mens hebben....
Ik word al mijn hele leven niet goed van andere mensen... ik vind de meeste mensen echt werkelijk zo hopeloos asociaal....
empathisch vermogen van een emotioneel uitgehold karkas...
het liefst woonde ik kilometers van de meeste mensen vandaan... en dat omdat ik NIET wereldvreemd ben
Ik word al mijn hele leven niet goed van andere mensen... ik vind de meeste mensen echt werkelijk zo hopeloos asociaal....
het liefst woonde ik kilometers van de meeste mensen vandaan... en dat omdat ik NIET wereldvreemd ben
-
Anon20180501
[We gaan hier niet met bommen en granaten gooien, en zeker niet naar elkaar. Houd er rekening mee dat dit forum er is voor iedereen met welke achtergrond dan ook.]
-
Sunny
Ik voel je pijnelke schreef:gratis bomgordels uitdelen die de reikwijdte van 1 mens hebben....
Ik word regelmatig niet goed van mensen, om de achterlijke haat die ze op elke mogelijke kleurschakering proberen te rechtvaardigen. Soms denk ik dat het makkelijker zou zijn om ergens alleen in een winters bos in het Noorden te schuilen, met alleen de bomen en ik. En de kat.
Maar dat is de maatschappij en, door extensie, buren. Mensen die samen leven is onherroepelijk een strijd, lelijk en ontmoedigend. Maar ze kunnen je ook verassen. Zolang je zelf weet waar je staat is een teleurstellende ervaring niet meer dan dat; een lokale gebeurtenis die eerder jammer is voor hun dan dat het iets over jou zegt.
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Weet je, ik zie zoveel vergif en haat op de 'social' media, de commentaren bij de nieuwssites en sommige forums dat een dagje door de stad lopen een heerlijke verademing is...
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
-
YS62
Heeft niets met erkennen te maken, maar alles met discrimineren.ada schreef:, want de doktersassistente wil me niet als vrouw inschrijven.
Ze is nl. mijn buurvrouw die mij niet erkent als vrouw, maar ja straks met mijn nieuwe ID-kaart moet ze wel om denk ik.
Duidelijk zijn naar je huisarts en zeggen dat je anders niet een maar overal met de instanties klachten gaat indienen dat zal ook zijn reputatie niet ten goede komen.
Vervolgens met een opname device naar de assistente gaan en vragen hoe ze je nu gaat aanspreken want je neemt eea op.
Kijken wie dan aan het langste eind trekt.
-
ada
Ja de assistente zegt tegen mij maar heb ook het VU ingeschakeld dat ze vast houdt aan het GBA systeem dus tsja heb binnenkort mijn nieuwe ID-kaart +_ 3 á 4 weekjes.
Daarna ga ik echt er werk van maken, zeker weten.
Oh ja had het over Antilliaanse jochies, bedoel geen kleur of zo maar opletten op mijn tas met portemonnee.
Had een hele poos geleden een date met een Antilliaanse man, was echt super maar later was helaas de klik voorbij, dus discriminatie daar doe ik niet aan maar past wel goed op mijzelf.
Hopelijk kunnen leden dat begrijpen, ben klein (1.55) en bijna 70 jaar vandaar.
Vind buitenlandse mannen harstikke leuk maar ze moeten wel slank en charmant zijn.
Oh ja had het over Antilliaanse jochies, bedoel geen kleur of zo maar opletten op mijn tas met portemonnee.
Had een hele poos geleden een date met een Antilliaanse man, was echt super maar later was helaas de klik voorbij, dus discriminatie daar doe ik niet aan maar past wel goed op mijzelf.
Vind buitenlandse mannen harstikke leuk maar ze moeten wel slank en charmant zijn.
Wees je zelf en niet een ander
-
diederique
Wat naar en jammer dat jouw doktersassistente en kennelijk ook jouw huisarts alleen maar willen vasthouden aan de formeel juiste lijn (GBA/PRS). Toen ik vroeg aan mijn huisarts me voortaan ook in de formele registratie als "vrouw" te noteren sloten ze aan op de lijn van de verzekeraar (om geen rare situaties te creëren met declareren op "vrouw" van iemand die nog bij de verzekeraar als man staat. Toen dit was gewijzigd, ging ook de huisarts formeel mee nadat deze al een tijd eerder (18 maanden) mijn dagelijkse aanspreektitel had gewijzigd in "mevrouw". Een aantal maanden later na de wetswijziging kon het ook in GBA/PRS rechtgezet worden.ada schreef:Ja de assistente zegt tegen mij maar heb ook het VU ingeschakeld dat ze vast houdt aan het GBA systeem dus tsja heb binnenkort mijn nieuwe ID-kaart +_ 3 á 4 weekjes.
Eerlijk is eerlijk, moet ik er bij zeggen dat ondanks dit ik nog maar kort geleden een verwijsbrief voor de Gynaecoloog mee kreeg waarin stond .. de mijnheer heeft... . Toch maar even bij de huisarts binnen gelopen die met schaamrood op zijn kaken de assistentes vroeg hier voortaan zorgvuldiger me om te gaan en het te corrigeren. De uiteindelijke verwijzing bevatte gelukkig deze verschrijving niet meer.
Liefs, Diederique
Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
-
ada
Eerlijk is eerlijk, moet ik er bij zeggen dat ondanks dit ik nog maar kort geleden een verwijsbrief voor de Gynaecoloog mee kreeg waarin stond .. de mijnheer heeft... . Toch maar even bij de huisarts binnen gelopen die met schaamrood op zijn kaken de assistentes vroeg hier voortaan zorgvuldiger me om te gaan en het te corrigeren. De uiteindelijke verwijzing bevatte gelukkig deze verschrijving niet meer.
Nu Diederique ik ben gewoon jaloers op je want zo'n aardige huisarts zou ik ook willen hebben, de wereld is soms niet eerlijk verdeeld helaas
Nu Diederique ik ben gewoon jaloers op je want zo'n aardige huisarts zou ik ook willen hebben, de wereld is soms niet eerlijk verdeeld helaas
Wees je zelf en niet een ander