Bij mij gaat het juist om de uiterlijke schijn, kijk werken zoals "het hoort" gaat dat ding toch nooit doen. Als het er goed uit ziet en ik kan er staand door plassen ben ik tevreden en dan meer voor mezelf dan voor anderen.
Fallo zie ik echt niet zitten en ik ga liever voor meitodio(of hoe je het ook spelt haha) dus qua lengte zit ik dan wel aan de kleine kant maar de risico's bij een fallo zijn mij te groot. Ook heb ik ervaring in persoonlijke kring bij twee mannen waar het zo fout is gegaan dat ze echt zwaar in de put zitten(geen gevoel, afsterving etc.).
En nee dit gebeurde niet zoveel jaren terug(twee jaar geleden). Risico loop je
altijd en het is goed niet al te rooskleurig erover te denken.
En dan nog die overduidelijke wegname van huid elders mocht het goed gaan...nee dank u. Ik heb al genoeg littekens van andere operaties.

We hebben het hier niet over een littekentje maar een weg-geschaafde huid elders. Kan je zo je aders en spieren zien zitten door dat dunne laagje plus dat dat soort littekens wel heel erg "transman" gillen voor degenen die het zien.
Voordeel bij de andere optie is dat er later altijd nog wat mee te doen valt mochten de technieken verbeteren. Ik heb liever de boel plat en afgedicht, liever niets dan en vrouwelijk iets.
Natuurlijk is dit wel iets dat ieder voor zichzelf moet bepalen.