huishoudbeurs
-
Anon20190516
huishoudbeurs
Wie van jullie gaat er naar de huishoudbeurs?vorig jaar ben ik in mijn eentje geweest,want ik moet toevallig weer vriendinnen hebben die niet van dat soort beurzen houd en te druk enzo vinden.Wellicht leuk om 1 van jullie daar tegen te komen.via ns spoordeel kan je btw voor 3 tientjes trein plus toegang kopen...
-
Anon20190516
Re: huishoudbeurs
Leuk dagje gehad op de huishoudbeurs,laarsjes gekocht voor 15 euro,een handige haarclip waarmee je je haar op meerdere manieren kan vastzetten en ben lekker even opgemaakt bij een make up stand.wonderlijk,ben vrouwelijk gekleed(damesjasje,damesskinny,roze damestruitje,dames sneakertjes),make upje.heb in volle treinen gezeten,hele middag op huishoudbeurs rondgelopen.niemand kijkt me raar aan,niemand stoot een ander aan of wijst naar me of giechelen achter mijn rug.zelfs naar de dames wc gegaan(heren kon echt niet hoe ik eruit zag,toch?)toiletruimte vol dames en niemand gaf een kik,Of ik ben super passabel,Of transexualiteit is volledig ge-accepteerd Of nobody gives a shit.Weet niet wat er aan de hand is,maar het geeft mijn zelfvertrouwen een enorme boost.De mevrouw van de make up sprak me aan als mevrouw en of ze wat dingen mocht laten zien bij mij.Heb haar nog wel verteld over mezelf hoe het ervoor stond,ze vond me dapper.heb uitgelegd dat ik niet dapper ben,maar simpelweg geen keus heb.............Renate