Hallo daar ben ik weer eens met een vraag.
Mijn vriendin weet dat ik verlangens heb naar vrouw zijn en dat ik me af en toe ook kleed als vrouw.
Het probleem is alleen waar doe ik dat, thuis zou wel mogen alleen hebben wij een zorgboerderij waar nogal wat mensen wonen. Een prive ruimte hebben we wel maar om bijv naar de toilet te gaan moet ik door een ruimte waar personeel en cliënten zitten. Nu ben ik nog niet uit de kast en vind dit voorlopig ook niet nodig.
Maar goed op zijn tijd eens kleden als vrouw zou ik wel fijn vinden. Nu ben ik laatst al eens als vrouw wezen wandelen door de stad maar om nou de hele dag buiten te lopen.....
Ook heb ik al eens gekeken op sites om in contact te komen met bijv een vriendin waar ik zo nu en dan eens langs mag komen. Maar op de meeste sites loopt het toch al vaak uit tot een sex date iets waar ik geen behoefte aan heb aangezien ik gelukkig ben met mijn vriendin. En bijeenkomsten vind ik persoonlijk wat te veel van het goede. Maar wat dan? Een hotel kamer huren van 100euro is ook geen optie.
Iemand iedeen...? Of vriendinnen de me we willen helpen met bijv ontvangen?
Alvast bedankt
niet uit de kast willen komen wel willen kleden... maar waar
-
carolienolsen
niet uit de kast willen komen wel willen kleden... maar waar
Ik heb het wel in mij het moet er alleen uitkomen
-
Jannet V
Re: niet uit de kast willen komen wel willen kleden... maar
Hoi Carolien
Laat even in een pb weten waar je woont, misschien heb ik voor af en toe een mogelijkheid om een poosje helemaal jezelf te kunnen zijn.
Liefs Jannet
Laat even in een pb weten waar je woont, misschien heb ik voor af en toe een mogelijkheid om een poosje helemaal jezelf te kunnen zijn.
Liefs Jannet
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
-
Anon20180501
Re: niet uit de kast willen komen wel willen kleden... maar
Als ik over een tijdje klaar ben met de metamorfose van mijn woning ben je - eventueel samen met je vriendin - ook bij mij welkom Carolien.
Heb je trouwens ook gedacht aan T&T-avonden bij diverse COC's en andere soortgelijke al dan niet besloten gelegenheden? Ik heb vernomen dat er meestal wel gelegenheid is om je aldaar ter plekke om te kleden en op te maken als je wil.
grts Daniéla
Heb je trouwens ook gedacht aan T&T-avonden bij diverse COC's en andere soortgelijke al dan niet besloten gelegenheden? Ik heb vernomen dat er meestal wel gelegenheid is om je aldaar ter plekke om te kleden en op te maken als je wil.
grts Daniéla