Oke gevoelig... sustanon en anabolen

Maffiozo
Voornaamwoorden: Ely

Oke gevoelig... sustanon en anabolen

Bericht door Maffiozo »

Hallo mensen,
Ik ben 2 jaar geleden begonnen met androgel en sinds 4 maanden gebruik ik nu sustaon 250 injectie omdat ik niet tevreden was over mijn veranderingen.
Gelukkig gaat het nu wel iets beter.

Ik weet dat dit voor sommige mensen gevoelig ligt maar ik wil het toch vragen omdat ik het wil overwegen.
Ik fitness al 7 jaar, dus ik ben als vrouw begonnen met trainen, dit haalde niet veel uit qua spieren ookal tilde ik meer gewicht als de de jongens van mijn postuur en gewicht
Dit kwam nooit tot zijn recht als ik in de spiegel keek.
sinds 2 jaar geleden zie ik kleine veranderingen maar hier heb ik ook heel hard voor gesport.
ik sport gemiddeld 5 á 6 dagen in de week
ik ben sindsdien 12 kilo aangekomen en ben iets wat breder geworden.
Ik was altijd heel mager (47 kilo) met een lengte van 159 cm
nu weeg ik 58.
Ik wil graag anabolen overwegen, ik hoor ook steeds vaker dat ftm's anabolen erbij gebruiken.
Maar ik ben altijd erg op mijn gezondheid gesteld dus ik wil graag weten hoe dit in zijn werk gaat omdat je zelf natuurlijk als sustanon spuit om de 14 dagen.
Wie heeft hier ervaring mee en heeft al eens een kuur geprobeerd.
Als ik met anabolen begin moet ik dan stoppen met sustanon? welke risico's neemt dit mee aangezien ik geen "originele" man ben en geen baarmoeder meer heb.
Hoe werkt dit?
Nathan90

Re: Oke gevoelig... sustanon en anabolen

Bericht door Nathan90 »

Ik weet heel weinig van anabolen. Maar zijn anabolen niet gewoon testosteron weer? Door het te gebruiken zouden je testo levels dan te hoog kunnen worden waardoor het averechts gaat werken (te hoog wordt omgezet in vrouwelijke hormonen, het beeld van grote krachtpatsers met tietjes, en niet spier haha).

Heb je eens goed je testo level laten checken? Dus bloedprikken kort voor je nieuwe shot?

Daarbij zal je het vast al weten, maar goede voeding is heul belangrijk. Als je niet genoeg binnen krijgt om spier van te bouwen werkt zo vaak trainen ook tegen omdat je de spieren wel scheurt maar niet goed kan repareren.

Dan nog een, ik ken een jongen die erg aan moest/wilde komen en die heeft veel profijt gehad van weight gain shakes.

Zomaar stoppen met je testo kan voor overgangsverschijnselen en alle problemen van dien zorgen.
Maffiozo

Bericht door Maffiozo »

Ik heb geen baarmoeder meer dus ik denk niet dat een te hoog aan testosteron omzet naar vrouwelijke hormonen.
Ik heb geen idee als dat bij "echte" mannen ook zo werkt?
sportdieet heb ik vaker geprobeerd en ben ik sinds gisteren toch weer aan begonnen in de hoop van meer spiere
whey shakes gebruik ik al jaren, ook creatine en pre work outs en aminozuren (allemaal natuurlijke supplementen in de sportwereld)
ik weet gewoon niet als het in combinatie kan. of dat ik erop moet letten wanneer ik het een spuit en dan het ander
Mr.X

Bericht door Mr.X »

Het gebruik van anabolen is niet zonder risico, al helemaal niet als er al testosteron gebruikt wordt. Dit lijkt mij daarom echt een vraag voor een endocrinoloog, en niet voor jan en alleman op een forum.

Het hebben van een baarmoeder of niet heeft niks te maken met het omzetten van testo. Ook bij mannen komt het namelijk voor. Als je T waarden te hoog zijn wordt het omgezet in oestrogenen. Dit gebeurd in vetweefsel. En ja, er kan dan borstvorming optreden, iets wat je echt niet wilt.
Nathan90

Bericht door Nathan90 »

Wat X zegt inderdaad. Ik bedoelde juist het voorbeeld van de spierbundels met tietjes omdat dit bij cismannen ook gebeurt.

Vind een goede wat hij zegt ook, bespreek het met een endocrinoloog, da's de enige die je veilig antwoord kan geven.

Daarbij nogmaals, hoe is het met je testo waardes? (en er bestaat altijd de mogelijkheid dat je genetisch pech hebt, had een kerel in de klas paar jaar terug die de shakes moest drinken voor en na het sporten om niet af te vallen. Hij was sterk zat maar maakte bar moeilijk massa aan)
Maffiozo

Bericht door Maffiozo »

Test waardes zijn in de eerste dagen na de injectie wat hoog maar daarna perfect
De bekende pieken he met sus 250
micheal-richard

Bericht door micheal-richard »

Anabole is een vorm van testoron lijkt mij niet een goede combi met sustanon.
Aangezien je al langer traint ga ik ervan uit dat je een gebalanceerd trainingsschema hebt anders zou er ook een mogelijkheid zijn van overtraind zijn, en dan bouw je niet op maar lever je juist spierweefsel in.
Misschien is het wat nathan90 zegt heb je genetisch pech en heb je meer aanleg voor tanig zijn inplaats van gespierd.
Deze bloem is zich er niet van bewust dat de tijd verstrijkt. Zij bestaat alleen in het heden, gewoon zoals ze is.