Alleen hebben die een dermatoloog in huis.... Of twee tegenwoordig.
En Edith de Boer is weg daar.
Ik wil me aanmelden bij het VUmc, maar...
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Re: Ik wil me aanmelden bij het VUmc, maar...
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
-
Meisje1991
Re: Ik wil me aanmelden bij het VUmc, maar...
Mijn huisarts is over het algemeen niet heel moeilijk. Echter, ik denk dat hij slechts 1 tube voorschreef, omdat hij ook wel van mening is dat het door één van de behandelende instanties moet worden voorgeschreven. En misschien kon hij het zich ook niet helemaal voorstellen hoe hard zo'n tube er doorgaan gaat.Q-R schreef:Het VU schreef bij mij ook geen EMLA voor. Men vertelde mij dat ik dat via de huisarts moest regelen. Tijdens een gesprek met de huisarts heb ik aangegeven dat het elektrisch epileren een proces van jaren was en dat ik wekelijks een behandeling had. Geen enkel probleem en ik hoef alleen maar te bellen voor een herhaalrecept. De huisarts was ook bereid om wat te experimenteren met andere manieren van verdoven. Zo heb ik het injecteren geprobeerd en Novocain spray. Beiden voor mij geen succes dus blijf ik EMLA gebruiken.
Dat werd mij ook een keer gevraagd, ik had wel gewoon verteld waarvoor ik het ging gebruiken.Q-R schreef:De apotheek heeft me wel eens gevraagd waarom ik zoveel EMLA gebruik. Toen was mijn vraag of EMLA op de lijst met opiaten stond. Het antwoord was nee waarop ik vroeg of er dan een reden was om mijn gebruik te beperken. Ook hier was het antwoord nee. "Mag ik vragen waarvoor u EMLA gebruikt?" Daarop heb ik geantwoord dat ze dat mocht vragen maar dat ik niet van plan was daar een antwoord op te geven.
Mijn behandelingen worden vergoed. Ik kan wel mijn vervolgbehandelingen ergens anders laten doen, maar dan zou ik opnieuw toestemming moeten regelen bij de verzekeraar.Q-R schreef:Worden jouw laserbehandelingen vergoed? Ben je gebonden aan Zeist?
Verder is de keuze voor genitaal ontharen wat beperkter dan voor het gezicht. De behandelaar moet volgens mij op een lijst bij het VUmc voorkomen, wil je de behandelingen vergoed krijgen.
Dat kan bij mij niet, omdat er geen arts isVeronica schreef:De plek waar ik ontharing krijg schrijft voor mij de recept uit, cosmedilight zelf dus.