Nieuwe chat! Zie dit topic.

Dilateren met zoete amandelolie

Anouk87
Berichten: 28
Lid geworden op: 28 mar 2012, 09:36
Gender: Vrouw
Locatie: Brabant

Dilateren met zoete amandelolie

Bericht door Anouk87 »

Hallo, ik word 27maart a.s geopereerd (vaginaplastiek). Nu lees op een aantal site's en hier op het forum dat zoete amandelolie goed is om te gebruiken bij het dilateren. Maar waar kan ik dit kopen en hoe ziet dit flesje eruit?. Ik ben nu al bij verschillende winkels geweest en heb verschillende flesjes in handen gehad, maar weet niet welke de goede is. Kan iemand me bij dit dilemma helpen. Misschien een foto van het flesje of een site?

Groetjes Noukske
Anon20190209
Berichten: 298
Lid geworden op: 30 apr 2014, 22:10
Gender: Vrouw

Re: Dilateren met zoete amandelolie

Bericht door Anon20190209 »

noukske87 schreef:Hallo, ik word 27maart a.s geopereerd (vaginaplastiek). Nu lees op een aantal site's en hier op het forum dat zoete amandelolie goed is om te gebruiken bij het dilateren. Maar waar kan ik dit kopen en hoe ziet dit flesje eruit?. Ik ben nu al bij verschillende winkels geweest en heb verschillende flesjes in handen gehad, maar weet niet welke de goede is. Kan iemand me bij dit dilemma helpen. Misschien een foto van het flesje of een site?

Groetjes Noukske
http://www.detuinen.nl/de-tuinen-amandelolie.html

Deze van de tuinen heb ik in het verleden gebruikt bij het dilateren. Zonder verdere toevoegingen dus echt pure amandelolie!

Heel veel sterkte en suces met de komende operatie ;)

Groetjes Cher
Gebruikersavatar
diederique
Berichten: 2045
Lid geworden op: 03 mei 2013, 17:27
Gender: Vrouw
Locatie: Dordrecht

Re: Dilateren met zoete amandelolie

Bericht door diederique »

Sterkte met de operatie (en de weken daarna). Ik heb de eerste maanden met KY-gel (waterbased) gedilateerd, ben daarna overgegaan op Zoete Amandelolie, Jacob Hooy (Drogist Online (geloof ik)). De gel gaf meer rotzooi gedurende de dag, de Amandel olie minder maar is iets stroever (of ik ben te zuinig).
Liefs, Diederique

Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
doll89
Berichten: 148
Lid geworden op: 30 jul 2014, 14:39
Gender: Vrouw

Re: Dilateren met zoete amandelolie

Bericht door doll89 »

ik zou eerst beginnen met gewoon glijmiddel! die van de etos is goedkoop en heb ik altijd gebruikt (blauw flesje)
Anon20190209
Berichten: 298
Lid geworden op: 30 apr 2014, 22:10
Gender: Vrouw

Re: Dilateren met zoete amandelolie

Bericht door Anon20190209 »

Het gaat er ook om dat amandelolie verzachtend en hydraterend werkt. Dit doet glijmiddel op waterbasis niet! En das wel heel erg fijn voor het herstel. Als je voldoende olie gebruikt is het niet stroef:-) En die van de Tuinen is echt een prima produkt en er is makkelijk aan te komen! In elke stad is wel een Tuinen.
Anouk87
Berichten: 28
Lid geworden op: 28 mar 2012, 09:36
Gender: Vrouw
Locatie: Brabant

Re: Dilateren met zoete amandelolie

Bericht door Anouk87 »

Bedankt voor de reactie's! Hier kan ik wat mee.
Ik heb vanmiddag al wel die KY gel meegenomen, maar zal voor later ook die amandel olie kopen. Dan heb ik het beide in huis en kan ik uitproberen wat ik het fijnste vindt.
Ik weet nu in ieder geval waar ik het halen kan.
Gebruikersavatar
Madeleine
Berichten: 539
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:06

Re: Dilateren met zoete amandelolie

Bericht door Madeleine »

Een beetje laat :p met je operatie morgen.. maar voor anderen die ernaar zoeken, de Kruidvat heeft ook amandelolie (wel opletten dat je niet de massageolie pakt).
Vroeger voelde ik mijzelf een "vreemde eend in de bijt", maar sinds ik het ben voel ik mijzelf heel normaal..:mrgreen:
MarloesIsWeg
Berichten: 102
Lid geworden op: 20 sep 2012, 13:02
Gender: Vrouw

Re: Dilateren met zoete amandelolie

Bericht door MarloesIsWeg »

Ben nav dit topic ook amandelolie gaan proberen (tuinen). Het bevalt me veel beter dan gewoon glijmiddel. Wel wordt het na een poosje idd een beetje stroevig, en het lijkt wat strak te worden. Maar om snel op diepte te komen vind ik het veel fijner.

Wat ik al deed was iedere dag een klein beetje olie na het douchen inbrengen, dat helpt ook geweldig, zeker als je liever gewoon glijmiddel gebruikt, dat beetje olie neutraliseert gelijk evt. geurtjes.
MarloesIsWeg
Berichten: 102
Lid geworden op: 20 sep 2012, 13:02
Gender: Vrouw

Re: Dilateren met zoete amandelolie

Bericht door MarloesIsWeg »

oh, beetje later dan laat : ik hoop dat het goed is gegaan, noukske, succes met het herstel.
Gebruikersavatar
Madeleine
Berichten: 539
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:06

Re: Dilateren met zoete amandelolie

Bericht door Madeleine »

Martine Le Clere schreef:oh, beetje later dan laat : ik hoop dat het goed is gegaan, noukske, succes met het herstel.
Idd oo de dag van een fikse stroomstoring..
Vroeger voelde ik mijzelf een "vreemde eend in de bijt", maar sinds ik het ben voel ik mijzelf heel normaal..:mrgreen: