Die conclusie trok ik ook Danielle, het deed me denken aan de tijd dat ik nog intensief bodybuilde.
grts Daniéla
paar vraagjes.. ;)
-
Anon20180501
-
Nathan90
Re: paar vraagjes.. ;)
Ja daarom. Van bepaalde hoeken is het duidelijk geen borstspier. Maar niemand die direct denkt dat je dan maar als vrouw geboren bent. 
Merk. Haha, dit is eigenlijk geen surfshirt maar echt een rashguard. Eigenlijk bedoelt voor vechtsporten als MMA. Dus gewoon even rondkijken wat je leuk vindt. Maten zullen niet veel verschillen. Ze zijn erg stretchy omdat ze gemaakt zijn om goed aan te sluiten.
Dit is maat S. Ik ben een kleine opdonder van 1.63 met een borstomvang van.. ruim 80cm denk ik. Binders zijn van verschillende merken ook maat S geweest. Voor het idee
Merk. Haha, dit is eigenlijk geen surfshirt maar echt een rashguard. Eigenlijk bedoelt voor vechtsporten als MMA. Dus gewoon even rondkijken wat je leuk vindt. Maten zullen niet veel verschillen. Ze zijn erg stretchy omdat ze gemaakt zijn om goed aan te sluiten.
Dit is maat S. Ik ben een kleine opdonder van 1.63 met een borstomvang van.. ruim 80cm denk ik. Binders zijn van verschillende merken ook maat S geweest. Voor het idee
-
Anon20180501
Re: paar vraagjes.. ;)
Zit op een of andere manier (ook) een paradox in Nathan...Maar niemand die direct denkt dat je dan maar als vrouw geboren bent.
('ook' omdat Jennifer het daar zonet ook over had...)
grts Daniéla