Het is een programma van Tlc...Veronica schreef:Ow, zij...
Hopelijk doen ze wel normaal .
Tlc transgenderbruiloft
-
Madeleine
Re: Tlc transgenderbruiloft
Vroeger voelde ik mijzelf een "vreemde eend in de bijt", maar sinds ik het ben voel ik mijzelf heel normaal..
-
Alice
Nog meer liefde (potje-dekseltje)
https://tinyurl.com/nvbqxl6
https://youtu.be/ekXsZ3Gw88Q
TLC in Vlaanderen
https://tinyurl.com/ph9zk7m
https://tinyurl.com/nvbqxl6
https://youtu.be/ekXsZ3Gw88Q
TLC in Vlaanderen
https://tinyurl.com/ph9zk7m
Laatst gewijzigd door Alice op 30 mar 2015, 18:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
-
Janice
Wanstaltig voorbeeld dat weer eens naar voren treedt, net zoals die uitzending met die transgender die naar Thailand ging voor haar srs.... bekeken met het schaamrood op de kaken. Jammer dat ze nooit is een genuanceerd beeld neerzetten...
-
MarloesIsWeg
Wat een onzin, dat doen ze wel. Daarnaast, halleluja, transgenders zijn zelf ook NOOIT de laatste die oordelen over een ander hè ?Janice schreef:Wanstaltig voorbeeld dat weer eens naar voren treedt, net zoals die uitzending met die transgender die naar Thailand ging voor haar srs.... bekeken met het schaamrood op de kaken. Jammer dat ze nooit is een genuanceerd beeld neerzetten...
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Iedereen oordeelt. Ik ook. Toen me gevraagd werd waarom ik dat nou gedaan had, dat interview met foto in het AD, heb ik gezegd dat ik vond dat er te weinig 'gewone' transen in de media verschijnen en ik dat beeld een beetje wil proberen bij te stellen.
Dat is nogal een oordeel... Niet alleen dat ik mezelf 'gewoon' zou vinden maar ook over degenen die tot nu toe toch best wel hun nek hebben uitgestoken. Het stomme is dat het me niet om de mensen gaat die in die programma's verschijnen, die zijn zoals ze zijn, maar de redacties die zeker wel op sensatie selecteren.
Maar ze komen wel hoor, de redacties die er wat genuanceerder over willen denken. Schoorvoetend, maar het komt.
Dat is nogal een oordeel... Niet alleen dat ik mezelf 'gewoon' zou vinden maar ook over degenen die tot nu toe toch best wel hun nek hebben uitgestoken. Het stomme is dat het me niet om de mensen gaat die in die programma's verschijnen, die zijn zoals ze zijn, maar de redacties die zeker wel op sensatie selecteren.
Maar ze komen wel hoor, de redacties die er wat genuanceerder over willen denken. Schoorvoetend, maar het komt.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
-
Jennifer W
men kan wat mij betreft de boom in met oordelen....er wijzen dan nog altijd tenminste 3 vingers naar jezelf......althans dat vind ik dan weer:
(bovendien, niet iedereen oordeelt, sommige proberen altijd de schoonheid te vinden....in welk persoon dan ook..)
(bovendien, niet iedereen oordeelt, sommige proberen altijd de schoonheid te vinden....in welk persoon dan ook..)
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
DaaromJennifer W schreef:men kan wat mij betreft de boom in met oordelen....er wijzen dan nog altijd tenminste 3 vingers naar jezelf......althans dat vind ik dan weer
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
-
Jennifer W
Emma schreef:DaaromJennifer W schreef:men kan wat mij betreft de boom in met oordelen....er wijzen dan nog altijd tenminste 3 vingers naar jezelf......althans dat vind ik dan weer
Ja het zit hem ook een beetje in de definitie van "oordelen"...vermoed ik...
Er is een significant verschil tussen iets vinden en enpublic stellen dat iets zo is....
oordelen in deze context bedoel ik dan die laatste mee, dat oordelen iets is als stellen dat iets algemeen waar is...
-
Janice
Het is helemaal geen onzin, het suggereren dat programma's wel een genuanceerd beeld van transgenders neerzetten dat is pas bullshit (Uitzonderingen daar gelaten). Het is waar wat Emma zegt, over het algemeen is men opzoek naar de extreme's en sensatie. De figuren die in deze programma's naar voren treden en zich ook nog als een soort van spokesperson voor transgenders opwerpen moeten zich schamen. Wat oordelen betreft...iedereen heeft een oordeel alleen sommige kiezen ervoor deze niet te uiten, dat is wat anders.......Martine Le Clere schreef:Wat een onzin, dat doen ze wel. Daarnaast, halleluja, transgenders zijn zelf ook NOOIT de laatste die oordelen over een ander hè ?Janice schreef:Wanstaltig voorbeeld dat weer eens naar voren treedt, net zoals die uitzending met die transgender die naar Thailand ging voor haar srs.... bekeken met het schaamrood op de kaken. Jammer dat ze nooit is een genuanceerd beeld neerzetten...
-
rachel
In de Nederlandse media zie je vrij weinig transgenders ik weet nog dat er bij Hollands next top model er eentje bij was bij de voorselectie en je had eentje bij idols en Kelly natuurlijk en Valentijn waar je niet zo veel van hoort ben blij met deze programma het had wel beter op een zender gekund met een breeder publiek
Xxrachel.
Xxrachel.