Sommige transgenders

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
rachel

Sommige transgenders

Bericht door rachel »

Heey allemaal
Ik zat laatst in de trein en ik was al ongemakkelijk en toen kwam er een transgender binnen met een homo vriend
Niks mis mee maar dan heel ordinair over sex praten en ook heel erg luidruchtig en hard en van o die jongen wil ik pijpen en andere mannen in de trein zeogen wat ze er mee willen doen if you know what i mean
En dan zeuren als je daardoor in elkaar geslagen word wat niet gebeurde maar het was heel irritant en ook dat arrogante gedrag ook al vond ik dat die transgender meer als een nicht gedroeg dan als vrouw maarja ik heb vaker gezien dat sommige homo's zich transformeren als vrouw om andere soorten mannen te kunnen scoren en dan de prostitutie in en transen die zich anders gedragen niet meer serieus worden genomen daardoor
Dit moest er even uit en ik weet zeker dat er een hoop transen op dit forum hier mee eens zijn
Xxrachel
Anon20180501

Re: Sommige transgenders

Bericht door Anon20180501 »

Dit moest er even uit en ik weet zeker dat er een hoop transen op dit forum hier mee eens zijn
Vast wel Rachel, en welcome to the world. Hier heb ik geen zin in en sluit dan ook meteen dit topic. sorry...