Wachttijden

Silvia

Re: Wachttijden

Bericht door Silvia »

bij mij heb de eerste bellentje naar VUMC tot Groen Licht / Hormonen totaal 1 jaar geduurd , zelfs wat minder.
het komt ook dat de gesprekken met de psygoloog erg snel ging , had in totaal 5 gesprekken en ook nog 2x in 1 maand een gesprek
zodat je niet erg lang hoef te wachtte voor je volgende gesprek.

dus je weet nooit hoelang het echt duurt ....
Everyone is Perfect in their Own Way

Afbeelding
moonlight89

Bericht door moonlight89 »

Klopt, het verschilt ook per persoon. Maar als je al kijkt naar de wachttijd voor de intake, die voor iedereen hetzelfde is, vind ik 14 weken echt behoorlijk lang....
Het is nu al bijna een jaar wachten tot het eerste diagnostische gesprek....
Anon20210626

Bericht door Anon20210626 »

Ja het isweer op weg waar het was .......
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Amy

Bericht door Amy »

Toen ik me aanmelde had ik na 2 weken intake en zou het meen ik 10 maanden duren voordat ik met gesprekken kon beginnen. Dat werd uiteindelijk 6 maanden ofzo en ik vond dat lang.
Nu voel ik me schuldig als ik jullie berichten zo lees.
Anon20210626

Nergens voor nodig hoor , nu 14 weken voor intake en daarna 27 weken voor start diagnose , tsja gaat weer aardig richting jaar . Maar goed , het is niet anders
moonlight89

Het is zeker niet anders.... Volgende maand komt er weer een nieuwe wachtlijst op de site te staan, hopelijk gaat t dan weer de goede kant op. Voor mij is het persoonlijk nog niet mogelijk om mij ergens aan te melden, dus hoop dat de wachttijden niet langer worden. Zowel bij beide genderteams niet, als bij Alwin. Bij Alwin schijnt(volgens de site) er maar een wachttijd van een paar weken te zijn, maar dat geldt alleen voor nu.
Anon20210626

Drenthe is me toch iets te ver .....
moonlight89

Klopt, voor mij nu ook hoor. Als het goed is zal dat over een tijdje anders zijn voor mij. :)
Heeft een van jullie hier al ervaringen mee, of zijn hier topics over te vinden?
Ik heb er al wel op gezocht, maar dit zijn vooral oudere berichten, weet dus niet of dit nog zo is.
Ik hoor er graag meer over! ;)
Nathan90

Bericht door Nathan90 »

Wachttijd tot intake is zo lang omdat de psychs volgeboekt zijn. Ze zijn weken achtereen al volgeboekt om er vaart achter te zetten. ;)

Daarbij is de wachttijd tot intake niet van belang. Als het niet verandert is gaat de wachttijd (voor diagnostiek) namelijk in op moment van aanmelding, niet op moment van intake.
Petra57

Bericht door Petra57 »

Ik wil van jullie weten hoelang de wachttijden nu precies zijn , dan kan ik dat onder de aandacht brengen van de juiste mensen bij mijn politieke partij zodat vragen kunnen worden gesteld in de tweede kamer. Gaarne wel duidelijkheid.

Petra