Ik neem aan dat ik dit hier even kan plaatsen?
= Filmmiddag =
Transcafé toont de bekroonde documentare "Lady Valor: The Kristin Beck Story (2014)".
Twintig jaar lang heeft ze een respectvolle functie gehad als Navy Seal voordat ze zichzelf kon zijn. De eerste openlijke transgender in het Amerikaanse leger, hoe zou dat verlopen...
De film zal om 15:00u vertoond worden in café Sissy, dat zich bevindt op de 1e etage van het COC gebouw. Aansluitend zullen er broodjes zijn.
Deze film is interessant voor een brede doelgroep. Werk je zelf in een organisatie waar het minder geaccepteerd is om transgender te zijn. Ben je of ken je transgenders of ben je geïnteresseerd in het verhaal achter een transitie. Dit is een mooie mogelijkheid om samen deze film te bekijken. Neem gerust ook geïnteresseerden mee, deze middag is zowel voor transgenders als omstanders.
= Transcafé =
Om 17:00u gaan we verder met het Transcafé, dat dit keer boven gehouden wordt.
*er is geen lift aanwezig
Agenda:
14:30 Ontvangst
15:00 Start film
16:30 Einde film
17:00 Transcafé
21:00 Einde
https://www.facebook.com/events/1416697495303496/
en de website:
http://transcafe.nl/ (waar dit nog niet op staat)
Filmmiddag en Transcafé 19 april 2015 in Rotterdam
-
Heleen
-
Miazara
Re: Filmmiddag en Transcafé 19 april 2015 in Rotterdam
Druk schema en trans café tijdens avond eten. Is daar dan iets voor geregeld?
Code Sorceress
-
Heleen
Het lijkt drukker dan het is. Het gaat om een film kijken en daarna het gebruikelijke café. Er zijn na de film broodjes voor de maag die knort. Het café zit in het centrum van Rotterdam tussen eethuisjes, dus als je warm zou willen eten kan je er ook even tussenuit.
-
NaomiClareNL
Maar eens kijken of ik er dit keer aan denk om langs te gaan. Wellicht stopt mijn therapeut dan ook met zeuren dat ik moet gaan 
2018 There was a great war, the gods died, and the world ended.
So what's this, a dream?
Of course not. It's the world. It's ended lots of times. And then it continues, with fewer gods, and more stories.
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF
So what's this, a dream?
Of course not. It's the world. It's ended lots of times. And then it continues, with fewer gods, and more stories.
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF
-
Heleen
Zou leuk zijn NaomiClare .... 
-
Ilse
Ik heb de film al mogen zien en ik vond het zeker het kijken waard.
uiteraard ook veel herkenbaars
ze is nu druk bezig om een plekje te krijgen in het congres, mailde zij mij laatst, dus misschien daar ook meer en meer positieve geluiden
uiteraard ook veel herkenbaars
ze is nu druk bezig om een plekje te krijgen in het congres, mailde zij mij laatst, dus misschien daar ook meer en meer positieve geluiden
Groetjes,
Ilse
Ilse
-
NaomiClareNL
Totaal niet meer aan gedacht
Ik kom ook nog maar zelden in het centrum van Rotterdam sinds ik in de bijstand zit en mijn PsyQ behandeling van Kralingen naar Zuidplein is overgezet en heb dus erg weinig reden om er te zijn. Ik denk er echt nooit meer aan om er gewoon eens voor de lol op een zondagmiddag te gaan kijken...
Ik kom ook nog maar zelden in het centrum van Rotterdam sinds ik in de bijstand zit en mijn PsyQ behandeling van Kralingen naar Zuidplein is overgezet en heb dus erg weinig reden om er te zijn. Ik denk er echt nooit meer aan om er gewoon eens voor de lol op een zondagmiddag te gaan kijken...
2018 There was a great war, the gods died, and the world ended.
So what's this, a dream?
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF
So what's this, a dream?
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF
-
Heleen
Er is een nieuwsbrief als geheugensteuntjeNaomiClareNL schreef:Totaal niet meer aan gedacht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://transcafe.nl/inschrijven-nieuwsbrief/