hoe je dag door 1 persoon verpest wordt

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Anon20190516

hoe je dag door 1 persoon verpest wordt

Bericht door Anon20190516 »

Ik lekker dagje Amsterdam.beetje shoppen.ik zag er leuk uit,mijn nieuwe truitje,skinny jeans,damesjasje,sneakers met sleehak,make-upje.ik voelde me supervrouwelijk.overal keurig geholpen.en op de terugweg naar het station ff bij manneken pis een frites.als toetje bij smullers op centraal station een milkshake gehaald.En jaaaa hoooooor..........mijn dag wordt nog even verpest door de knul achter de toonbank toen hij mijn milkshake gaf met de woorden:Fijne avond MIJNHEER!!!!!
knakker achter de toonbank bij smullers centraal station in Amsterdam,bedankt dat je me nog even keihard onderuit hebt getrapt,zodat ik tenminste niet Met een gelukkig gevoel naar huis ging(stel je toch es voor zeg)sorry......moest even mijn gal spuwen!!!!!!!beetje verdrietig nu.....Rikki :(
Dana

Re: hoe je dag door 1 persoon verpest wordt

Bericht door Dana »

Ach Rikki, dat is wel vervelend voor je. Gelukkig was de rest van je dag wel positief!
Beardelady

Bericht door Beardelady »

Hoi,

Ik wou dat ik je wat op kon beuren.. Ik zit namelijk zelf ook met een rot gevoel.. Maar ik wou wel tegen je zeggen dat ik het zo moedig van je vind om gewoon als jezelf over straat te gaan... Laat je niet uit het veld slaan omdat een jochie waarschijnlijk 'leuk' probeerde te zijn...

X
Anon20190516

Ik weet niet eens of hij probeerde "leuk"te zijn.hij keek er heel serieus bij en hij klonk ook wel netjes enzo.Alleen blijkbaar vond ie,ondanks alle tekenen(ben nog niet aan de hormonen,maar ik doe wat ik kan met kleding/make-up)dat ik gewoon een mijnheer ben. dankjewel trouwens meiden voor de opbeurende woorden..
Barbarella

Bericht door Barbarella »

Niet je dag laten verzieken door dit soort suffe dingen hoor.
Die mensen denken gewoon dat het goed doen, valt niets aan te verbeteren.
Vaak gebeuren dit soort dingen juist aan het einde van een dag omdat je dan moe bent.

Barbarella
Na mij de zondvloed!
Emma
Beheerder
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Emma »

Op dat soort plekken komen ook de vreemdste figuren langs, ook met skinny jeans en make-upje, die wel als meneer willen worden aangesproken. Het is wat Barbarella zegt, ze proberen het goed te doen. Beter zou zijn als ze het hele gemeneer of gemevrouw achterwege lieten maar daar worden mensen toch niet mee opgevoed.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Anon20190516

Vaak genoeg laten ze dat bij mij juist achterwege.dus:kan ik u helpen...of:fijne avond nog......was idd aan het eind van de middag,ik was moe en het schoot even behoorlijk verkeerd.dankjullie wel dames,voor de lieve woordjes :D
Emma
Beheerder
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Emma »

Was trouwens geen persoonlijk waardeoordeel, over meneren met een skinny jeans en een make-upje.ik verplaatste me iets te goed in de Smullers medewerker ;)
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
MarloesIsWeg

Bericht door MarloesIsWeg »

Ze proberen het meestal 'goed te doen'. Hoe dat in dit geval was weet ik niet, ik was er niet bij. Soms bedoelen ze het ook gewoon slecht.
Maar goed, wat ik altijd zo verstikkend vind, is dat het toch pijn doet, ook die goede bedoelingen. Je kunt het niet (altijd) wegrelativeren, maar je kunt, vanwege de goede bedoelingen er vaak ook niks van zeggen, en als je dat wel doet, dan denkt men al gauw aangevallen te worden, terwijl men het zo goed bedoelde. En praat je er dan over met je bio-vriendinnen, dan is mijn ervaring dat die ook niet erg ondersteunend zijn. Want zij verplaatsen zich makkelijker in de ander, dan in jou. Dat is weer confronterend. Het is allemaal logisch en het tikt als een klok, het komt goed, en het is geen ramp, ... maar verstikkend vind ik het vaak wel.
Claire

Bericht door Claire »

Martine Le Clere schreef:Ze proberen het meestal 'goed te doen'. Hoe dat in dit geval was weet ik niet, ik was er niet bij. Soms bedoelen ze het ook gewoon slecht.
Maar goed, wat ik altijd zo verstikkend vind, is dat het toch pijn doet, ook die goede bedoelingen. Je kunt het niet (altijd) wegrelativeren, maar je kunt, vanwege de goede bedoelingen er vaak ook niks van zeggen, en als je dat wel doet, dan denkt men al gauw aangevallen te worden, terwijl men het zo goed bedoelde. En praat je er dan over met je bio-vriendinnen, dan is mijn ervaring dat die ook niet erg ondersteunend zijn. Want zij verplaatsen zich makkelijker in de ander, dan in jou. Dat is weer confronterend. Het is allemaal logisch en het tikt als een klok, het komt goed, en het is geen ramp, ... maar verstikkend vind ik het vaak wel.
Dat heb je heel goed verwoord
Er komt een ogenblik in het leven
dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.

:hug: :hug2: