Zucht. Je zou het niet zeggen maar Malta heeft nu de meest vooruitstrevende wetgeving voor transgender mensen.
wet
Zie artikel 5 voor de procedure van naam en geslachtswijzging.
Nederland vooruitstrevend? My ass. Van de achterhoede naar de middenmoot en straks zo weer achteraan...
Malta
-
NaomiClareNL
Malta
2018 There was a great war, the gods died, and the world ended.
So what's this, a dream?
Of course not. It's the world. It's ended lots of times. And then it continues, with fewer gods, and more stories.
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF
So what's this, a dream?
Of course not. It's the world. It's ended lots of times. And then it continues, with fewer gods, and more stories.
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF
-
Barbarella
Re: Malta
Zoals ik het begrijp heeft Malta de meest vooruitstrevende wetgeving voor mensen die gender ambigu, op wat voor manier dan ook zijn.
Ik ben persoonllijk van mening dat transsexualiteit meer bij intersexualiteit thuis hoort dan bij LGBT of wat de afkorting ook mag zijn. Dus ik vind het positief.
Barbarella
Ik ben persoonllijk van mening dat transsexualiteit meer bij intersexualiteit thuis hoort dan bij LGBT of wat de afkorting ook mag zijn. Dus ik vind het positief.
Barbarella
Na mij de zondvloed!
-
Claire
Re: Malta
Kom niet zo negatie Naomi Nederland is nog steeds vooruitstrevend en zal dat voorlopig nog wel blijven ook.NaomiClareNL schreef:Zucht. Je zou het niet zeggen maar Malta heeft nu de meest vooruitstrevende wetgeving voor transgender mensen.
wet
Zie artikel 5 voor de procedure van naam en geslachtswijzging.
Nederland vooruitstrevend? My ass. Van de achterhoede naar de middenmoot en straks zo weer achteraan...
Er komt een ogenblik in het leven
dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.

dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.