HRT, doseringen en toedieningsmethoden

Jennifer W

Re: HRT, doseringen en toedieningsmethoden

Bericht door Jennifer W »

.
Laatst gewijzigd door Jennifer W op 20 apr 2015, 18:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Ik begrijp de ophef maar wil Rachel eerst nog even een kans geven om te reageren
voordat ik eventueel in zal grijpen.

grts Daniéla
Robyn

Bericht door Robyn »

T is niet alleen deze post maar meerdere factoren waardoor ik daar aan denk.
Groetjes,
Robyn
Emma
Beheerder
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Emma »

rachel schreef:Serieus jaren dat is zeker van die oude mannen die in transitie gaan tuurlijk verschilt het per persoon dus het licht niet aan de pleister die niet goed zit sorry ben bezorgd mn eerste dag hormonen
{Mod mode on]
Rachel, je zou wel eens iets aan kunnen nemen van een ander. Je komt hier met een vraag en begint iedereen tegen te spreken en tegen de schenen te schoppen die je niet vertelt wat je horen wilt. Velen van ons hier hebben hun eerste dag hormonen al achter de rug en weten waar ze het over hebben. Het betitelen van hen die al wat ouder zijn als 'oude mannen' is verder ronduit kwetsend.
Ik verzoek je je toon te matigen. Een ieder die hier geantwoord heeft op je vragen doet dat naar beste eer en geweten. Dat hoor je niet met ontkenningen en beledigingen te beantwoorden.
[Mod mode off]
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Jennifer W

Bericht door Jennifer W »

.
Laatst gewijzigd door Jennifer W op 20 apr 2015, 18:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Alice

Bericht door Alice »

Of je emotioneler bij gebruik van vrouwelijk hormonen gaat worden zal per persoon verschillen denk ik.
Als je daar voor al niet, erg, emotioneel was ga je niet door een paar hormoontjes ineens een emo worden. Wat er niet in is kan er niet uitkomen, wel kunnen die hormonen de aanwezige emotionele gevoelens versterken.

Als ik naar mezelf kijk dan ben ik geheel niet emotioneler geworden, misschien zelfs minder.
Hekel aan sentimentele romantische films, bij het kijken van een bokswedstrijd (gewaardeerd kijksport voor vrouwen) zal ik geen meelij, traan laten als er een uppercut ofzo uitgedeeld wordt. Jonge katjes, kuikentjes, pups vind ik best wel lief.
Wel zat ik ongeveer 1½ - 2 jaar in een verlate pubertijd. Had achteraf gezien wel een paar leuke momenten maar was niet zo prettig als je, belangrijke, besluiten moet nemen. Je beoordelingsvermogen vertroebelt wat.

@ Renée
" van die oude mannen die in transitie gaan "
Van oude menschen, de dingen, die voorbij gaan... ;)
Laatst gewijzigd door Alice op 19 apr 2015, 15:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Anon20210626

Bericht door Anon20210626 »

Dank je Alice , komt er toch nog iets mooisuit dit trieste onderdeel van deze draad
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
rachel

Bericht door rachel »

OK oude mannen had ik niet moeten zeggen maar wtf geloofwaardigheid waar slaat dat op ik bedoel laatst nog een persoon me beschuldigen van trollen ik bedoel wtf ik heb gewoon vragen en met als alle andere die net aan de hormonen zijn je mag hier bijna niet alles zeggen mis moeten ze op fok een transgender post maken en sorry als ik iemand beledigt heb ik wist niet hoe ik het anderst moest verwoorden o ik merk voordat ik dit las was ik vet chachrijnig mis omdat het warm is maar ik begon aan bepaalde personen te irriteren
rachel

Bericht door rachel »

Ook wil ik weten waar jullie aan twijfelen ik snap jullie eigenlijk niet
Emma
Beheerder
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Emma »

Rachel, een aantal mensen hier hebben inmiddels sterk het idee dat het toch niet uitmaakt wat ze antwoorden, je houdt toch vast aan je eigen ideeën. En als je dan ook nog eens zo reageert op echt goedbedoelde adviezen, dan staat inderdaad je geloofwaardigheid op het spel. Net zoals je nu een zin neerkladt zonder punten of komma's, maar wel twee keer "wtf" erin. Misschien kan het geen kwaad om eerst even na te denken voor je wat schrijft. Hoeft echt geen foutloos Nederlands te worden hoor, dat lukt meer mensen niet, mij ook niet.

En je mag hier prima zeggen wat je vindt, maar respect voor anderen is onmisbaar, zeker op dit forum. Jij wilt toch ook gerespecteerd worden?
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]