Ik ga gewoon bot zijn nu.
Rachel ben je verstandelijk beperkt en is dat de rede dat je geen leestekens kan plaatsen?
Ben je autistisch en is dat de rede dat je niet in alderen kunt verplaatsen?
Barbarella
HRT, doseringen en toedieningsmethoden
-
Barbarella
Re: HRT, doseringen en toedieningsmethoden
Laatst gewijzigd door Barbarella op 19 apr 2015, 19:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Na mij de zondvloed!
-
rachel
Hee robyn de psycholoog heeft me wel wat verteld maar kon niet overal antwoord op geven omdat het bij iedereen anders gaat dat las ik dus ook in dit forum de een krijgt buik klachten de andere steken in de buik vandaar kon ze me niet alles vertellen ook heb ik geen bot en bloedscan gehad komt dat later
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Daar ga je weer. Respect Rachel, respect. Niemand van de transvrouwen hier wil graag een vrouw zijn. We zijn het. Persoonlijk was ik eigenlijk gewoon liever een man geweest, had me een hoop gedoe gescheeld maar het zit er gewoon niet in.rachel schreef:ik ben echt altijd zo geweest en niet zo van o ik heb een BH om en ik wil graag een vrouw zijn ik heb het over die transgender waar ik in het begin over had en dat snapte ik niet misschien heb ik daardoor een verkeert beeld gekregen en ook van de media
[mod mode on]
Laat dit de allerlaatste waarschuwing zijn.
[mod mode off]
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
-
rachel
Hooooh barbarella nu ga jij te ver ik woon in een instelling ja omdat ik pddnos en ADHD heb dus nu beledig jij ook ik heb wat beledigde dingen gezecht nu doe jij dat ook ik dacht dat je zo respectvol was
Laatst gewijzigd door rachel op 19 apr 2015, 19:16, 1 keer totaal gewijzigd.
-
rachel
Emma zo had die transvrouw mij het verteld zo kreeg ik zon beeld
-
Barbarella
Ik heb zelf ADHD geen pddnos, maar dat is geen rede om geen leestekens te plaatsten. pddnos kan een rede zijn dat je niet in anderen kunt verplaatsen maar je komt op mij verstandelijk beperkt over, als iemand met een erg laag IQ. Kan je niks aan doen maar je mag niet verwachten dat iedereen zich aan je aanpast.
Barbarella
Barbarella
Na mij de zondvloed!
-
Anon20210626
Leesnouzelfjestukjeeensterugenkijkofjehetkanbegrijpenjasorryiktikoptabletenmoetallespaitiesdieiknutochtussendewoordentikweerweghalen
Lieve rachel , als jij door je diagnostische fase bent gekomen en groen licht hebt gehad , dan heb je ook essentiele informatie gehad over je HRT en alles wat daar mee te maken heeft .......
Het lijkt wel of je gewoon je best doet om zo ongeloofwaardig mogelijk over te komen .
Lieve rachel , als jij door je diagnostische fase bent gekomen en groen licht hebt gehad , dan heb je ook essentiele informatie gehad over je HRT en alles wat daar mee te maken heeft .......
Het lijkt wel of je gewoon je best doet om zo ongeloofwaardig mogelijk over te komen .
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
-
rachel
Misschien is het dat barbarella opzich kan ik me in veel dingen verplaatsen maar sommige dingen dus ook niet misschien is dat waarom we in deze discussie zijn gekomen misschien had ik ook moeten aangeven waar ik last van heb
-
rachel
Renee ik heb me er niet heel in verdiept daarom zit ik ook op dit forum een laag IQ ja ik heb vmbo niveau ik ga binnenkort naar MBO en ik zit net weer op school ben jaren niet meer op school geweest ook ik heb het niet makkelijk gehad en ik heb echt respect voor jullie ik heb ook respectvol op emmas ad artikel gereageerd ik heb Jennifer komplimentje gegeven dat ze er netjes bij loopt ik heb zeker respect net als jullie als jullie vragen heb over mij waarom ik zo snel aan de hormonen kom vraag maar misschien snappen jullie mij wel xxrachel
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Rachel, dat beeld moet je dan maar gauw uit je hoofd zetten. Als het goed is leer je daar waar je nu woont hoe je je moet aanpassen in de buitenwereld. Je hoeft mij niet te vertellen hoe het is om in een 24-uurs setting te wonen, ik heb meerdere kinderen op behandelplaatsen gehad en de jongste woont nog steeds in een behandelsetting. Je mag dan autisme hebben (PDD-NOS bestaat niet meer) en ADHD maar dat is geen excuus om je zo te laten gaan op een forum. Achter de lettertjes zitten echte mensen, die je ernstig gekwetst hebt. Ik stel voor dat je een paar dagen een timeout neemt, je begeleiders daar om advies vraagt, laat lezen wat er hier is misgegaan, en dan nog eens terugkomt.rachel schreef:Emma zo had die transvrouw mij het verteld zo kreeg ik zon beeld
Maar we maken ons ook ernstig zorgen dat je zegt hormonen gekregen te hebben, geen bloedonderzoek of botscan gehad hebt, terwijl dat eerste absoluut nodig is voor een nulmeting, en geen flauw benul hebt wat het met je gaat doen. Als het goed is heb je een verklaring ondertekend waarin staat dat je weet waar je aan begint, maar ik twijfel ernstig aan de rechtsgeldigheid daarvan.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]