Rachel,
Je had de hele opmerking niet moeten maken. Ik heb je voorgesteld een timeout te nemen, die kun je gebruiken om dit forum en verder het internet af te zoeken en je een beter beeld te vormen van waar je in terecht bent gekomen. Je kunt er ook voor kiezen te blijven posten maar je laatste waarschuwing was je al voorbij. Hier wordt niemand gelukkig van.
HRT, doseringen en toedieningsmethoden
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Re: HRT, doseringen en toedieningsmethoden
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
-
rachel
Ok nog een berichtje en dan even een time out.
Nog even nog een excuses.
Ik wil uitleggen war om ik zo doe.
Ik vind het lastig om in te leven bij andere niet altijd daarom komen berichten soms harder over dan bedoeld.voortaan denk ik beter na wat ik post desnoods vraag ik iemand in mn buurt(begeleiding) om te kijken of het niet kwetsend is.
Verder ben ik niet achterlijk of dom want niemand is dat als je voor je zelf uit komt en weet wat je bent.
Ik woon ook in die instelling niet alleen vanwege ADHD ofzo ook omdat ik een en al heb mee gemaakt.
Trauma's dus maar dat is denk ik geen excuus voortaan denk ik gewoon na wat ik zeg.
Groeten Rachel
Nog even nog een excuses.
Ik wil uitleggen war om ik zo doe.
Ik vind het lastig om in te leven bij andere niet altijd daarom komen berichten soms harder over dan bedoeld.voortaan denk ik beter na wat ik post desnoods vraag ik iemand in mn buurt(begeleiding) om te kijken of het niet kwetsend is.
Verder ben ik niet achterlijk of dom want niemand is dat als je voor je zelf uit komt en weet wat je bent.
Ik woon ook in die instelling niet alleen vanwege ADHD ofzo ook omdat ik een en al heb mee gemaakt.
Trauma's dus maar dat is denk ik geen excuus voortaan denk ik gewoon na wat ik zeg.
Groeten Rachel
-
Emma
- Beheerder
Afgesproken.
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
-
tanja1977
Nee en van al dat geromantiseer door post-op transseksuelen op fora wordt ook zeker niemand gelukkig...
-
Veronica
?tanja1977 schreef:Nee en van al dat geromantiseer door post-op transseksuelen op fora wordt ook zeker niemand gelukkig...
Hoe bedoel je?
-
Emma
- Beheerder
Tanja,
Beetje raar moment om daar over te beginnen. Geloof dat er de afgelopen pagina's in dit topic weinig geromantiseerd is.
Beetje raar moment om daar over te beginnen. Geloof dat er de afgelopen pagina's in dit topic weinig geromantiseerd is.
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
-
Jennifer W
Volgens mij is het....."troll a transexual week"
Moet denk ik maar een stuk voorzichtiger gaan worden met wat ik hier schrijf....
Moet denk ik maar een stuk voorzichtiger gaan worden met wat ik hier schrijf....
-
Claire
rachel schreef: Ook bied ik nogmaals mn excuses aan ik ben hier echt niet om te kwetsen en in plaats van oude mannen had ik wat anders moeten zeggen.
Prima kunnen we weer verder
Er komt een ogenblik in het leven
dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.

dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.
-
Danielle
Volgens mij valt dat best mee alhier. Ik heb juist het idee dat zij die nog aan het begin van het traject staan nogal hoge verwachtingen hebben van wat de verschillende behandelingen hen gaan brengen. Ik probeer daar zelf genuanceerd over te vertellen. De anderen die al verder zijn met hun transitie vind ik op dit forum ook altijd vrij realistisch.tanja1977 schreef:Nee en van al dat geromantiseer door post-op transseksuelen op fora wordt ook zeker niemand gelukkig...
Mijn transitieblog: Fading Gender
-
Amy
Ik was afgelopen vrijdag bij de endo bij het VU en ik had het formulier voor bloedprikken bij waar progesteron niet op aangekruisd was.
Ik meen dat een aantal pagina's terug in dit draadje iemand zei dat ze daar wel op testen. Maar goed ik vroeg dat dus aan die endo en ze werd meteen heel erg defensief van "daar testen wij niet op want dat doet niets" en dergelijke. Ik gaf ook aan dat ik nog wat klachten had van T en daar wilde ze ook niet echt op in gaan, ze zei dat ze later wel zou kijken naar mijn hormoon niveaus. Ze wilde al helemaal niets weten van de dosis hormoon blokkers verhogen.
Ze wilde gewoon niet echt iets weten van alle dingen die ik vertelde. Ik kon niet goed aanvoelen of dat nou een ego ding was van haar of dat ze zich aan een streng protocol moest houden omdat ze soms ook wel wat geirriteerd leek.
Ik had echt zo iets van, oke geef me mijn recepten maar en dan ben ik snel weg hier.
Ze vertelde me ook dat ik best erge botontkalking heb en ze heeft me van die calcium pillen voorgescheven, daar voelde ik me ook niet echt goed door.
Dit was de 2e keer dat ik daar naar een endo moest maar de eerste keer had ik niets te vertellen en was het een andere vrouw die me veel vriendelijker over kwam dus deze 2e ervaring kwam me best wel slecht over.
Ik snap nu wat sommige van jullie bedoelen met dat ze niet luisteren daar.
Ik meen dat een aantal pagina's terug in dit draadje iemand zei dat ze daar wel op testen. Maar goed ik vroeg dat dus aan die endo en ze werd meteen heel erg defensief van "daar testen wij niet op want dat doet niets" en dergelijke. Ik gaf ook aan dat ik nog wat klachten had van T en daar wilde ze ook niet echt op in gaan, ze zei dat ze later wel zou kijken naar mijn hormoon niveaus. Ze wilde al helemaal niets weten van de dosis hormoon blokkers verhogen.
Ze wilde gewoon niet echt iets weten van alle dingen die ik vertelde. Ik kon niet goed aanvoelen of dat nou een ego ding was van haar of dat ze zich aan een streng protocol moest houden omdat ze soms ook wel wat geirriteerd leek.
Ik had echt zo iets van, oke geef me mijn recepten maar en dan ben ik snel weg hier.
Ze vertelde me ook dat ik best erge botontkalking heb en ze heeft me van die calcium pillen voorgescheven, daar voelde ik me ook niet echt goed door.
Dit was de 2e keer dat ik daar naar een endo moest maar de eerste keer had ik niets te vertellen en was het een andere vrouw die me veel vriendelijker over kwam dus deze 2e ervaring kwam me best wel slecht over.
Ik snap nu wat sommige van jullie bedoelen met dat ze niet luisteren daar.