Nieuwe chat! Zie dit topic.

Verliefd ?

Silvia
Berichten: 584
Lid geworden op: 01 sep 2013, 14:16
Gender: Vrouw
Locatie: Zoetermeer

Verliefd ?

Bericht door Silvia »

Hoi iedereen !

ik heb een vraagje waar ik nu heel erg mee zit.

ik vin iemand leuk ik denk de hele dag aan die persoon , dus ik ben verliefd ...
maar vroeger voor ik hormonen gebruik had ik last van vlinders in me buik ( wel heftig )
en kan haast niet eten ..

maar wat ik nu merkt is dat ik helemaal niks voel , geen 1 vlinder in me buik , helemaal niks......
maar ik zit wel aan diegenen te denken en vin het reuze leuk om met die persoon te chatten en te praten .

ik weet niet of de T Blokkers een of ander dat gevoel onder me buik ook blocked of niet ?

dank u voor je reactie

Silvia :hbeat:
Everyone is Perfect in their Own Way


Afbeelding
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: Verliefd ?

Bericht door Fay »

Vind sowieso dat mijn hele gevoelsleven een stuk matter is geworden, rustiger ook ,dat wel en van verliefdheidsgevoelens al heel lang geen spake meer, ik denk dat je simpelweg moet wennen aan het anders voelen of je bent niet verliefd (in geval van androkur ken ik meer verhalen van mensen die de werking daarvoor sterk verwarde met verliefd zijn

Fay
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Verliefd ?

Bericht door Eva »

Dat van die vlinders ken ik alleen van horen-zeggen, maar verliefd worden kan volgens mij prima samengaan met testosteronremmers. Ik weet dat mede uit eigen ervaring ;)
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Stephen
Berichten: 343
Lid geworden op: 05 mar 2015, 07:12
Gender: Transgender
Locatie: zuid limburg

Re: Verliefd ?

Bericht door Stephen »

Ik durf niet meer verliefd te worden, bang voor de teleurstelling die ik vroeger heb meegemaakt maar alleen blijven vind ik ook niets! Arrggggggg


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gebruikersavatar
Niek68
Berichten: 150
Lid geworden op: 28 feb 2015, 17:06
Gender: Trans FtM
Locatie: Huissen

Re: Verliefd ?

Bericht door Niek68 »

Zou het dan straks bij mij omgekeerd zijn? Als ik de T krijg juist heftiger gevoelens bij verliefd zijn. Wortel zei wel dat het libido verhogend is
There's only one way of life and that's your own
Anon20190712
Berichten: 959
Lid geworden op: 19 dec 2012, 19:56
Gender: Man

Re: Verliefd ?

Bericht door Anon20190712 »

Vlinders heb ik nooit gehad, niet voor en niet sinds de testo...Wel ben ik echt hartstikke verliefd...dus of die vlinders iets met hormonen vandoen hebben? Bij mij heeft het dat effect niet gehad. Zou best kunnen natuurlijk...maar van testosteron juist gezegd dat het de emoties/gevoelsleven wat afvlakt en zeker niet heftiger maakt (-niet kunnen huilen, geen groot spectrum aan gevoelens, niet lang blijven hangen in emoties etc hoewel vlinders misschien meer een fysiek iets is?)

Niek...dat van het libido daar was ik pre-T erg bang voor, maar achteraf gezien heb ik maar een paar maanden die toename gemerkt. Dat was dus geen blijvertje, hoe je opwinding ervaart verandert wel en dat in combi met lichamelijke veranderingen down there geeft een soort impuls in je beleving van seksualiteit.