En zo simpel is het.Veronica schreef:Met een zak geld is alles mogelijk, anders moet je het met VU/PIG doen.
Voor de VU geld daarbij, 'netjes zitten en niet blaffen naar de baas'.
En zo simpel is het.Veronica schreef:Met een zak geld is alles mogelijk, anders moet je het met VU/PIG doen.
Ik blaf met mate naar hun, en dat weten hun ookAlice schreef:En zo simpel is het.Veronica schreef:Met een zak geld is alles mogelijk, anders moet je het met VU/PIG doen.
Voor de VU geld daarbij, 'netjes zitten en niet blaffen naar de baas'.
Klopt, beide HRT en SRS avonden geven vrij weinig nuttige informatie.Janice schreef:Ik vond die algemene voorlichtingsavond overigens totaal overbodig, de informatie die daar wordt gegeven is ruimschoots beschikbaar en stelt eigenlijk helemaal niets voor.
Dat viel mij ook al op. Ik had in maart mijn huisarts gevraagd voor de doorverwijzing, vond het toen ook al een flinke wachttijd. Groningen doet alleen de 3 noordelijke provincies en heeft mij gemeld dat bij hun de wachttijd nu een jaar is. PSYCHO INFORMA GROEP (PIG) is natuurlijk iets anders dan een Genderteam. Na gesprekken aldaar kunnen zij doorverwijzen naar o.a. endocrinoloog , logopediste of (buitenlandse) chirurg. Ik heb mijn zorgverzekeraar gevraagd naar wachttijd bemiddeling. In het verleden kon men nog wel iemand in Gent op de lijst krijgen maar daar zag men ook geen mogelijkheid in.moonlight89 schreef:De wachttijden van maart en april zijn idd heel verschillend. In maart was er voor de intake een wachttijd van 4 weken, en nu opeens is de wachttijd voor de screening opgelopen tot 14 weken! En dan nog eens 27 weken wachten voor de diagnostiek, echt frustrerend....