Groeien door testosteron?

Anon20190712
Berichten: 959
Lid geworden op: 19 dec 2012, 19:56
Gender: Man

Re: Groeien door testosteron?

Bericht door Anon20190712 »

Ik ben bijna 28 & 1.62, in het begin van m'n transitie was het lastig klein en duidelijk niet begin 20 te zijn, daarom werd ik niet zozeer jonger geschat als man, maar eerder gezien als een lesbo van rond de 30 -wat mij uiteraard ontzettend frustreerde als man die op mannen valt :P
Nu ik een jaar aan de testo zit werkt het homo zijn in m'n voordeel, men ziet me 90% van de tijd gewoon als man en de vrouwelijkheid die mijn uiterlijk nog heeft wordt verweten aan het gay zijn. Qua leeftijd weten mensen me echt niet meer goed in te schatten.
Maar mijn lengte is nu totaal geen issue meer. (mijn vader is overigens 1.68 en een oom van mij 1.58)

Wat tips qua kleding; ga niet voor baggy kleding om je heupen etc te verbergen; zo kom je er jonger, kleiner (en indien je gezicht nog vrouwelijk is tevens potteriger over.) En er zijn erg veel cismannen who's hips don't lie. Shoeby heeft herenbroeken waar ik met mijn lengtemaat 30 en flinke reet toch in een regular size S pas!! Schoenen...gympen vallen vaak klein -ik heb bij Adidas maat 42 terwijl ik normaal maat 39 heb.
Bij van Lier hebben ze nette herenschoenen in kleine maten. Met nette schoenen schatten mensen je ook minder snel erg jong in.