pleister vraag

rachel
Berichten: 142
Lid geworden op: 16 feb 2015, 15:30
Gender: Trans MtF

Re: pleister vraag

Bericht door rachel »

Ik denk dat ik maar pillen ga nemen ik voel me zo onzeker door die pleisters of het wel goed zit.
Dan zit lucht tussen dan zit ie niet strak genoeg zo krijg ik nooit voldoende hormonen met pillen slik je het in en dat idee vind ik prettiger want dan weet je dat je genoeg krijgt.
leonie
Berichten: 133
Lid geworden op: 15 apr 2012, 11:49
Gender: Trans MtF
Locatie: 81170 - le riols - regio Languedoc-Roussillon, Midi-Pyreneeën - frankrijk ( post - op )

Re: pleister vraag

Bericht door leonie »

ik neem nu meer dan 3 jaar dermestril 100 - pleisters , plak eentje steeds op een andere plaats , 2 x per week , maar , ik plak de pleister op men huid , daarna neem ik OPSITE FLEXIFIX - zelfklevende transparante film op rol ( 10 cm -1 m ) ik knip daar een stuk groter dan de pleister af , en plak dat over de pleister , en dan kan je gerust zijn dat je pleister op je huid plakt en blijft plakken .

OPSITE FLEXIFIX - zelfklevende transparante film op rol ( 10 cm -1 m ) koop ik in de apotheek

In het begin is er enige gewenning nodig om die fijne film goed te kunnen plakken over de pleister , want is niet zo simpel , maar oefening baard kunst .
Het leven begint op het moment waarop je je niets meer aantrekt van wat andere mensen over je denken!!!
diederique
Berichten: 2045
Lid geworden op: 03 mei 2013, 17:27
Gender: Vrouw
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: pleister vraag

Bericht door diederique »

Rachel, ik maak me -in jouw plaats- niet zo'n zorgen. Mijn pleisters kreukelen altijd wel wat omdat ik ze al jaar en dag op de zijkanten van mijn beide billen plak. Die huid wordt ieder keer als je je beweegt wel wat gekreukeld en geduwd. In al die tijd ben ik minder dan 5% van de tijd pleisters voortijdig verloren doordat ze door het kreukelen te ver verfrommeld waren. Des ondanks heeft mijn "vervrouwelijking" er nauwelijks onder geleden.
Liefs, Diederique

Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
rachel
Berichten: 142
Lid geworden op: 16 feb 2015, 15:30
Gender: Trans MtF

Re: pleister vraag

Bericht door rachel »

Fijn om te horen
Saskia
Berichten: 564
Lid geworden op: 25 nov 2013, 12:48
Gender: Vrouw
Locatie: Rodenrijs

Re: pleister vraag

Bericht door Saskia »

diederique,

fijn om te horen. gebruik de zelfde plaatsen en af entoe zit het net anders waardoor ze wat meer kreukel. van een drietal heb ik de randen eens moeten vastmaken meta tape ma 1.5 dag.
Afbeelding

Afbeelding

Geboren en getogen in de mooiste stad van de EU: GRONINGEN (daar gaat niets boven)
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: pleister vraag

Bericht door Emma »

Ik had gisteravond nog een vers geplakte pleister op mijn dijbeen die besloot dat het leuker was om aan het hoeslaken van mijn bed te plakken dan aan mijn been. Typisch geval van jammer. En een nieuwe plakken...
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: pleister vraag

Bericht door Eva »

En dat was een 'echte' Systen, Emma? De kleefkracht daarvan vind ik wel goed. Ook op onderlakens, begrijp ik :lol:
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: pleister vraag

Bericht door Emma »

De enige echte. Heb het al eens eerder gehad, kreeg ik dit:

Afbeelding

Een afdruk van de rand van de pleister op mijn onderlaken...
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Plaats reactie