Ik heb nou best een prima leven als man qua vrienden en school enzo en dat gaat allemaal wel goed.
Maar ik voel me zo ontiegelijk ongelukkig..
Ik denk dat ik genderdysforie heb, ik trek sinds dat ik al heel klein was vrouwenkleren aan en dan voel ik me gewoon supergoed en vrij.
Tegenwoordig echt bijna elke dag, maar ik ga me er wel nog eenzamer door voelen omdat ik dan niet naar buiten durf.
Ik heb nou eindelijk hulp gezocht, door naar de huisarts te gaan. Vond het heel moeilijk om het haar te vertellen, en uiteindelijk mocht ik het van haar opschrijven. Ze had me doorverwezen naar het VUmc en daar heb ik vorige week een intakegesprek gehad en dat vond ik echt superfijn! om eindelijk met iemand te praten die me echt begrijpt
Maar als ik hier nou mee doorga, ben ik bang dat ik alles ga verliezen wat ik nu heb... mijn ouders gaan me echt nooit accepteren. En ik heb verder niet echt veel familie...
En qua vrienden tja, ik denk dat er wel 2 bij zijn die me na een tijdje misschien zullen steunen.. maar daar houd het dan ook wel bij op denk ik.
Maar ik ben echt bang dat als ik er niet mee doorga dat ik hartstikke ongelukkig wordt later...
Ik weet het echt niet meer. Hebben jullie ook in zo'n situatie gezeten?