Ondergoed FTM

Make-up, kleding, en zo voort
Alexus

Ondergoed FTM

Bericht door Alexus »

Ik weet niet zo goed hoe ik dit onder woorden moet brengen maar ik doe een poging.. Ik wil echt heel graag jongensondergoed kopen maar ik durf het gewoon niet. Ik loop altijd al in jongenskleding etc maar ik ben nu uit de kast als trans.. Ook heb ik geen binder oid en loop ik rond in een vergaarde sport bh :$
Boxers etc lijken me echt zo chil zitten. Maar ik weet gewoon niet hoe ik het moet fixen ivm ouders enzo.
Nou dat wilde ik eigenlijk alleen maar even kwijt..

-Alex
Jeste
Voornaamwoorden: Zij / haar, die / diens

Re: Ondergoed FTM

Bericht door Jeste »

Als je ouders nu ook nog jongensondergoed tegenkomen, dan kan dat misschien nog een extra signaal zijn. Je draagt voor de rest ook al jongenskleding, schreef je, dus ze zijn al wat gewend.
"Gendercreatief" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendercreatief" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
Nathan90

Bericht door Nathan90 »

Je kan beginnen met eens langs de Zeeman te lopen en een setje goedkope boxers te kopen. Vervolgens kan je ze eventueel gewoon in de was gooien en doen alsof je neus bloed. Ik heb er nooit een issue van gemaakt en mijn moeder heeft er nooit een woord over gerept. (dit was overigens ook al voordat ik richting hun uit de kast kwam, binders waste ik wel zelf gewoon in een emmertje haha ;) )
Vera

Bericht door Vera »

Zag laatst een advertentie van de Hema over boxers voor 6,- en moest gelijk aan dit draadje denken.

zijn tevens "discreet" via de website te bestellen.
I'm unstoppable
I'm a Porsche with no brakes
I'm invincible
Yeah, I win every single game
I'm so powerful
I don't need batteries to play
I'm so confident, yeah, I'm unstoppable today
TimV

Bericht door TimV »

Hey,

Ik draag zelf al een hele tijd boxers en moet er ook niet aan denken om nog te switchen naar iets anders. Je kunt bij de primark goedkope sets halen om uit te proberen. Als je ouders er moeite mee hebben kun je misschien zelf de was doen, zodat ze je ondergoed niet te zien krijgen. Mijn moeder had erg veel moeite met mijn ondergoed (meer dan met de rest van de jongenskleren), dus ik zorgde ervoor dat ze die nooit te zien kreeg. Nu woon ik op mezelf en is het allemaal geen probleem meer, maar goed. Misschien hebben je ouders er helemaal geen probleem mee en hoef je verder geen moeite te doen.

Het kopen van de boxers vond ik de eerste keer erg zenuwslopend, maar ik heb gemerkt dat werknemers in drukke winkels er niks om geven wat je koopt. Dat luchtte bij mij best wel op.
Anon20230901

Bericht door Anon20230901 »

Gewoon bij goedkope winkels kijken. En wat betreft de werknemers, die zullen je waarschijnlijk tocheck al als jongen zien, aangezien je al wel jongenskleding draagt.
Succes,

X