Hier word ik dus moe van

NaomiClareNL
Berichten: 657
Lid geworden op: 01 apr 2012, 01:49
Gender: Vrouw
Locatie: Rotterdam

Hier word ik dus moe van

Bericht door NaomiClareNL »

Hier word ik dus nou zo moe van. Even quoten uit dat oude draadje http://www.t-nederland.nl/viewtopic.php ... 3&start=10
Heleen schreef:Systen 100 of pillen (dosering weet ik niet want nooit gehad). Van Trotsenburg was daarnaast erg enthousiast over de estragel, heb ik toen afgeslagen omdat pleisters prima ging.
Dit! Dit maakt dus dat er mensen zoals ik 'VU bashen'. Heb dus meermaals tegenover die man gezeten en dan komt er totaal niets uit. Echt HELEMAAL niets. Ik mMag het allemaal zelf bedenken en als ik het niet kan dan gebeurd het dus ook niet. Simpele zaken als medische indikatie op een recept laten zetten. Daar denk ik dan dus niet aan als ik iets anders als standaard voorgeschreven krijg. Met als gevolg dat mijn verzekeirng erg moeilijk ging doen. Terwijl ik suicidaal ben...

En dan loopt die Oostenrijkse kwakzalver doodleuk tegen een ander te verkondigen dat hij enthousiast is over gel. Pak hem beet tegelijkertijd als dat het bij mij voor de 3e, 4e en 5e keer misging (2012-2013).

En zo ging het niet bij hem alleen. Die lui hebben echt geen beleid en doen maar wat, iedere keer weer. Maar vooral lossen ze geen problemen op, kijken hoe het bij een ander gaat en leunen lekker achterover en inkasseren een groot salaris terwijl het bij mij steeds erger wordt.

Nou ja, straks om 10 uur weer een gesprek met Den Heijer. Ga wel vragen om recepten voor alle vier de middelen en voor een lange tijd. Ben ik hopelijk voor langere tijd van die inkompetente idioten af. En zo niet dan gooi ik het bijltje er direkt bij neer en loop door naar de politie of zo en dien een aanklacht in.

/rant

PS voor de goede orde, ik verwijt Heleen dus absoluut helemaal niets. Wel die kwakzalvers in Amsterdam.
2018 There was a great war, the gods died, and the world ended.
So what's this, a dream?
Of course not. It's the world. It's ended lots of times. And then it continues, with fewer gods, and more stories.
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF
Heleen
Berichten: 195
Lid geworden op: 13 apr 2012, 11:24
Gender: Vrouw

Re: Hier word ik dus moe van

Bericht door Heleen »

Duidelijk hoor NaomiClare. Wij kennen elkaar en ik jouw geschiedenis....
elke
Berichten: 278
Lid geworden op: 18 feb 2014, 21:59
Gender: Transgender

Re: Hier word ik dus moe van

Bericht door elke »

Estragel kan alleen via internationale apotheek en moet je zelf betalen.