ik kom uit reuver bijvoorbeeld en ik weet dat ik heel misschien 50 euro zou kunnen missen.. met reis zal het 70 euro zijn maar dat is dan wel pas in mei of juni.. of juli.. iemand die ideeen heeft laat graag weten
evenement of samenkoming :)
-
Robin26
evenement of samenkoming :)
Het lijkt mij en ook anderen een leuk idee om eens met zn allen af te spreken.. nu is het misschien een idee om eerst kenbaar te maken waar we inderdaad wonen zodat we de juiste plek kunnen zoeken om zoiets te plannen. Plus daar komt bij dat het erom gaat wat iemand kan missen in zijn of haar portemonnee..
ik kom uit reuver bijvoorbeeld en ik weet dat ik heel misschien 50 euro zou kunnen missen.. met reis zal het 70 euro zijn maar dat is dan wel pas in mei of juni.. of juli.. iemand die ideeen heeft laat graag weten

If you truely own who you are, no one can use you against you
-
Misha
Re: evenement of samenkoming :)
Ik heb ook wel belangstelling. Ik kom uit Tilburg maar ik woon praktisch op het station (of ja, op 50 meter afstand) dus reizen is voor mij niet zo'n probleem.
-
Niek68
mij lijkt het ook leuk, woon in Nieuwegein en reizen is geen probleem. In mei ga ik al weg naar Duitsland dus zal juni worden voor ik weer wat geld bij elkaar heb.
There's only one way of life and that's your own
-
Anthony
Leuk, in het weekend komt mij het beste uit..
Ideeën nee die heb ik niet.
Ideeën nee die heb ik niet.
Labels zijn voor kleren, maar zelfs dan zijn ze irritant….
-
Jeste
- Voornaamwoorden: Zij / haar, die / diens
Als je met de trein reist, dan kan je veel geld besparen door vooraf een dagkaart met korting te kopen. Die worden regelmatig verkocht bij een aantal winkels. In het verleden werden ze verkocht bij Blokker, Kruidvat, Hema en Albert Heijn en misschien nog wel bij meer winkels. Bij de supermarkt Deen (voornamelijk in Noord-Holland) hadden ze ook een keer zo'n actie. Gewoon de aanbiedingen goed in de gaten houden. Je kan je op de websites van die winkels inschrijven voor de nieuwsbrief zodat je het op tijd weet.Robin26 schreef:ik weet dat ik heel misschien 50 euro zou kunnen missen.. met reis zal het 70 euro zijn
Ook op de website van de NS kan je dit soort kaartjes een enkele keer wel eens kopen. Staat onder "acties en uitjes" en dan verder onder "Spoordeelwinkel".
"Gendercreatief" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendercreatief" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
-
Prethomas
Lijkt mij ook leuk. Ik kom uit Tilburg.
-
maru
Ik ben ook van de partij wanneer en bij wie moet ik aanmelden
kenny
kenny