nu

Nieuwsberichten
Fay

nu

Bericht door Fay »

nu op ned 3

louis theroux, transgenders

Fay
Sabrine

Re: nu

Bericht door Sabrine »

Ik liep er toevallig tegen aan tijdens een avondje zappen. Goede uitzending zonder vooroordelen of eind conclusie.
Althans de enige eind conclusie die er was dat iedereen het recht heeft zichzelf te zijn.
Jammer alleen dat onze samenleving daar anders over denkt.
Silvia

Bericht door Silvia »

Everyone is Perfect in their Own Way

Afbeelding
elke

Bericht door elke »

ik durf het gewoon niet te kijken... te confronterend
Fay

Bericht door Fay »

Was het ook, vooral als het over die jonge kinderen ging,die een hoop ellende bespaard bleef, wat ik ook graag had gehad

En verder de flexibiliteit van behandelaars en chirurg die de Gd benaderd als maatwerk, ik help jouw met jouw probleem in de mate zoals jij het wenst, diverse vormen van Gd en 'oplossingen'

Fay
KeepzD
Voornaamwoorden: Hij/hem

Bericht door KeepzD »

Fay schreef: En verder de flexibiliteit van behandelaars en chirurg die de Gd benaderd als maatwerk, ik help jouw met jouw probleem in de mate zoals jij het wenst, diverse vormen van Gd en 'oplossingen'
Fay
Vooral dat viel mij op, ja. Dat er echt gekeken werd naar het individu achter de kids/personen die daar aan de andere kant van het bureau zaten.
Forever myself
Misha

Bericht door Misha »

Fay schreef:Was het ook, vooral als het over die jonge kinderen ging,die een hoop ellende bespaard bleef, wat ik ook graag had gehad
Hierom heb ik het ook niet gekeken.
Silvia

Bericht door Silvia »

ik vond dat verhaal van crystal wel sneu , dat ze in een 2 strijd zit tussen haar moeder en vader ,
en leek wel of ze niet echt haar gevoelens durf te uiten omdat ze haar vader geen pijn / verdriet wilde doen.
ik hoop echt dat het goed gaat met haar
Everyone is Perfect in their Own Way

Afbeelding
Amy

Bericht door Amy »

Silvia schreef:ik vond dat verhaal van crystal wel sneu , dat ze in een 2 strijd zit tussen haar moeder en vader ,
en leek wel of ze niet echt haar gevoelens durf te uiten omdat ze haar vader geen pijn / verdriet wilde doen.
ik hoop echt dat het goed gaat met haar
Dat idee had ik ook, net of die vader haar onder druk zette.
elke

Bericht door elke »

Fay schreef:Was het ook, vooral als het over die jonge kinderen ging,die een hoop ellende bespaard bleef, wat ik ook graag had gehad

En verder de flexibiliteit van behandelaars en chirurg die de Gd benaderd als maatwerk, ik help jouw met jouw probleem in de mate zoals jij het wenst, diverse vormen van Gd en 'oplossingen'

Fay
Precies.
Heb zoiets wel eens eerder gezien... wordt alle oude pijn en eenzaamheid die je als kind voelde aangewakkerd en vandaaruit een stekende jaloezie aaaaaaaauuu~~!