nu op ned 3
louis theroux, transgenders
Fay
nu
-
Sabrine
Re: nu
Ik liep er toevallig tegen aan tijdens een avondje zappen. Goede uitzending zonder vooroordelen of eind conclusie.
Althans de enige eind conclusie die er was dat iedereen het recht heeft zichzelf te zijn.
Jammer alleen dat onze samenleving daar anders over denkt.
Althans de enige eind conclusie die er was dat iedereen het recht heeft zichzelf te zijn.
Jammer alleen dat onze samenleving daar anders over denkt.
-
Silvia
Everyone is Perfect in their Own Way

-
Fay
Was het ook, vooral als het over die jonge kinderen ging,die een hoop ellende bespaard bleef, wat ik ook graag had gehad
En verder de flexibiliteit van behandelaars en chirurg die de Gd benaderd als maatwerk, ik help jouw met jouw probleem in de mate zoals jij het wenst, diverse vormen van Gd en 'oplossingen'
Fay
En verder de flexibiliteit van behandelaars en chirurg die de Gd benaderd als maatwerk, ik help jouw met jouw probleem in de mate zoals jij het wenst, diverse vormen van Gd en 'oplossingen'
Fay
-
KeepzD
- Voornaamwoorden: Hij/hem
Vooral dat viel mij op, ja. Dat er echt gekeken werd naar het individu achter de kids/personen die daar aan de andere kant van het bureau zaten.Fay schreef: En verder de flexibiliteit van behandelaars en chirurg die de Gd benaderd als maatwerk, ik help jouw met jouw probleem in de mate zoals jij het wenst, diverse vormen van Gd en 'oplossingen'
Fay
Forever myself
-
Silvia
ik vond dat verhaal van crystal wel sneu , dat ze in een 2 strijd zit tussen haar moeder en vader ,
en leek wel of ze niet echt haar gevoelens durf te uiten omdat ze haar vader geen pijn / verdriet wilde doen.
ik hoop echt dat het goed gaat met haar
en leek wel of ze niet echt haar gevoelens durf te uiten omdat ze haar vader geen pijn / verdriet wilde doen.
Everyone is Perfect in their Own Way

-
Amy
Dat idee had ik ook, net of die vader haar onder druk zette.Silvia schreef:ik vond dat verhaal van crystal wel sneu , dat ze in een 2 strijd zit tussen haar moeder en vader ,
-
elke
Precies.Fay schreef:Was het ook, vooral als het over die jonge kinderen ging,die een hoop ellende bespaard bleef, wat ik ook graag had gehad
Fay
Heb zoiets wel eens eerder gezien... wordt alle oude pijn en eenzaamheid die je als kind voelde aangewakkerd en vandaaruit een stekende jaloezie aaaaaaaauuu~~!