Dat kun je onder ogen zien of het proberen te ontwijken, maar dat komt toch een keer boven
Zeker in het begin van hrt ervaarde ik alles als een trigger,alles kwam boven, het gemis, het - ik had het ook allemaal gewild, en nog steeds, en niet terug te draaien, hoort bij het proces om dat te verwerken, makkelijk, zeker niet maar u cant change reality
En dan nog kan het je nog elke dag even teveel worden, ik ga uit van een levenslang proces daarin, je leert ermee omgaan
Fay
nu
-
elke
Re: nu
hoi fay,
Ja ik weet niet of je zoiets kunt helen..ik ben wel een eindje maar tegen dit soort dingen ben ik nog steeds niet echt bestand. Omdat er onvervulde verlangens blijven...meisje en dochter kunnen zijn...en de confrontatie met alles wat voorkomen had kunnen worden als...dat alles waar je dagelijks mee leeft en toch meezeult.
de pijn van het besef dat je eigen strijd eigenlijk zinloos en onnodig is geweest...was er in jouw tijd maar...
Ja ik weet niet of je zoiets kunt helen..ik ben wel een eindje maar tegen dit soort dingen ben ik nog steeds niet echt bestand. Omdat er onvervulde verlangens blijven...meisje en dochter kunnen zijn...en de confrontatie met alles wat voorkomen had kunnen worden als...dat alles waar je dagelijks mee leeft en toch meezeult.
de pijn van het besef dat je eigen strijd eigenlijk zinloos en onnodig is geweest...was er in jouw tijd maar...