52 tuesdays
-
Niek68
52 tuesdays
Gisteren naar de film 52 tuesdays geweest. Er zitten 2 verhaallijnen in, de eerste van de 16 jarige dochter die haar sexualiteit ontdekt en de tweede van de moeder die er voor uitkomt de transitie naar man te willen. Ondanks dat ik geen kinderen heb had ik veel herkenning. Ook iemand die op latere leeftijd uit de kast komt. Het is een Australische film met amateur acteurs. De dochter ziet haar moeder elke dinsdag een jaar lang (hence 52 tuesdays) en ze hebben de film ook een jaar lang elke dinsdag opgenomen. Op youtube zijn trailers te vinden. De film draait maar in een beperkt aantal steden maar 18 juni komt de dvd al uit. De dvd ga ik zeker kopen, een goede film.
There's only one way of life and that's your own
-
KeepzD
- Voornaamwoorden: Hij/hem
Re: 52 tuesdays
Draait hier in de buurt helaas niet, maar ik denk dat het een film is die zeker de moeite waard is!
Forever myself
-
moonlight89
Nice!
-
Niek68
voor degenen die te ver van een bios wonen ik zag bij bol.com dat de dvd 18 juni al uit komt
There's only one way of life and that's your own
-
Jannet V
Die ga ik bestellen, lijkt me een heel mooi document. Misschien wil mijn zus deze ook wel bekijken, ze vindt nog steeds dat ik haar broer vermoord heb. (mijn woorden voor haar emotie)
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.