Mensen...

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
rachel

Re: Mensen...

Bericht door rachel »

Het is niet altijd de stem wat afschrikt hoor.
Gebeurt zo vaak helaas dat vrouwen en transen worden lastig gevallen door dronken mannen of jongens die stoned zijn helaas zijn er ook transen die er niet mee om kunnen gaan en denken dat die mannen het niet doorhebben ik bedoel ze zijn dronken of stoned als ze dat niet waren is het groepsdruk er is zelfs wel ns gebeurt dat een homosecueele man met lang haar als vrouw werd gezien door een dronken man dus als ze je beter hadden gezien dan van een afstandje wat ze zij zou dat niet gebeuren het is helaas een feit dat de meeste transen nog wel mannelijkheid te zien is heb nog in nl nog nooit iemand gezien van wow ik had niet gedacht dat het een man was geweest daarom ga ik dan ook naar de plastieche chirurg en ik zeg dit ook omdat sommige transen en bio vrouwen soms naast hun schoenen gaan lopen doordat ze nagefloten werden dus denk goed na dat ze het vaak van een afstandje doen dus het is niet alleen de stem ze zien het ook aan je als ze je goed zien
Amy

Bericht door Amy »

:O Zombies!

Maar on topic, die transen waar je niets aan ziet die zijn er echt wel maar die vallen jou niet op.
Emma
Beheerder
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Emma »

Rachel, waar heb je die wijsheid vandaan? Het lijkt behoorlijk op trollen. Het is zo ontzettend niet waar wat je zegt.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Robyn

Bericht door Robyn »

rachel schreef:Het is niet altijd de stem wat afschrikt hoor.
Gebeurt zo vaak helaas dat vrouwen en transen worden lastig gevallen door dronken mannen of jongens die stoned zijn helaas zijn er ook transen die er niet mee om kunnen gaan en denken dat die mannen het niet doorhebben ik bedoel ze zijn dronken of stoned als ze dat niet waren is het groepsdruk er is zelfs wel ns gebeurt dat een homosecueele man met lang haar als vrouw werd gezien door een dronken man dus als ze je beter hadden gezien dan van een afstandje wat ze zij zou dat niet gebeuren het is helaas een feit dat de meeste transen nog wel mannelijkheid te zien is heb nog in nl nog nooit iemand gezien van wow ik had niet gedacht dat het een man was geweest daarom ga ik dan ook naar de plastieche chirurg en ik zeg dit ook omdat sommige transen en bio vrouwen soms naast hun schoenen gaan lopen doordat ze nagefloten werden dus denk goed na dat ze het vaak van een afstandje doen dus het is niet alleen de stem ze zien het ook aan je als ze je goed zien
Gebruik aub leestekens en maak hele zinnen. Dit is zo omsamenhangend dat ik er niks van kan maken
Groetjes,
Robyn
rachel

Bericht door rachel »

Emma schreef:Rachel, waar heb je die wijsheid vandaan? Het lijkt behoorlijk op trollen. Het is zo ontzettend niet waar wat je zegt.
Ervaringen en ik andere over transen hoor praten en er zullen vast ook transen zijn die minder opvallen maar daar is ook heus wel wat aan te zien maar we moeten elkaar ook niet gek maken met dat ze het niet aan je zien zo kom je in veel teleurstellingen het is gewoon een groot nadeel ik bedoel aan Kelly zie je het ook maar is wel goed gelukt maar de zichtbaar heid is er helaas wel niet bedoelt als trollen maar om te laten weten dat er een hoop transen naast de schoenen zijn gelopen door een keer van ver af nagefloten te worden en dan denken dat ze achter heteros aan moeten gaan van dat hebben ze toch niet door helaas gebeurt dat vaak en vooral die arrogantie en andere transen belachelijk maken en uitlachen terwijl ze er zelf ook niet perfect uit zien
Irene_de_Vreede
Moderator

Bericht door Irene_de_Vreede »

Ach Rachel we kennen inmiddels je achtergrond, maar daar mag je geen misbruik van maken.
Irene
Emma
Beheerder

Bericht door Emma »

[Mod mode on]

Rachel, ik wil je voor de laatste keer vriendelijk vragen om mensen met respect te behandelen. Je praat over andere transen alsof je het allemaal al lang weet terwijl je regelmatig laat zien dat je geen idee hebt waar je het over hebt. Je schopt erg veel mensen voor de schenen met dit soort teksten.

[Mod mode off]
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Amy

Bericht door Amy »

rachel schreef:
Emma schreef:Rachel, waar heb je die wijsheid vandaan? Het lijkt behoorlijk op trollen. Het is zo ontzettend niet waar wat je zegt.
Ervaringen en ik andere over transen hoor praten en er zullen vast ook transen zijn die minder opvallen maar daar is ook heus wel wat aan te zien maar we moeten elkaar ook niet gek maken met dat ze het niet aan je zien zo kom je in veel teleurstellingen het is gewoon een groot nadeel ik bedoel aan Kelly zie je het ook maar is wel goed gelukt maar de zichtbaar heid is er helaas wel niet bedoelt als trollen maar om te laten weten dat er een hoop transen naast de schoenen zijn gelopen door een keer van ver af nagefloten te worden en dan denken dat ze achter heteros aan moeten gaan van dat hebben ze toch niet door helaas gebeurt dat vaak en vooral die arrogantie en andere transen belachelijk maken en uitlachen terwijl ze er zelf ook niet perfect uit zien
Wel fijn dat je dan ook meteen de ramen van andere mensen gaat ingooien. Misschien een idee om ze dat zelf te laten uitproberen en uitvinden? Wie weet misschien heb je het mis en komen ze er wel mee weg.
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Hi Rachel...

Ik proef een hoop angst en onzekerheid in je woorden en een soort van minderwaardigheidsgevoel. Op zich niet vreemd want herkenbaar voor velen denk ik, net als de angst om door de mand te vallen. Maar laat je niet al teveel door je/deze gevoelens leiden want je doet er alleen maar jezelf tekort mee (qua ontwikkeling) en het vertroebelt je relativeringsvermogen enigszins, ..blijkt.

Ik zit nu ongeveer 4 jaar aan de hrt en heb mijn srs een jaar geleden ondergaan maar nog steeds blijken de hormonen effect te sorteren. Dat valt niet alleen mij op maar ook mensen uit mijn omgeving, dus wanhoop (nog) niet...

grts Daniéla
Maria_G

Bericht door Maria_G »

I hardly understand what Rachel is writing.

The whole subject is interesting ... about people around.
While I know that I am a female I still do not know where I live. Let's say in EU.

Then I have learned a lot about "people around" while living or spending time in different countries.
It is important to know that there are different living styles in each country.

Lot of bad things happens living in bad areas. Those things happen to TS, happen to women or for somebody who look like having some valuable goods.
So despite Netherlands is one of the best countries for TS it still could be worse in bad areas than in good areas of a bad country.

Next important moment is the very person. I am 1m96cm, this is not good for passing but it is good for making bad people to think twice before engaging in to some conflict.
Next thing is an adequate dressing style. Age, body, passing - makes restrictions which are different in different areas.

And there are differences between East and West Europe.
TS girls in West Europe are trained(by psychologists and in self-help forums) to fight for their rights. It can be really hard and depressing to fight against majority.

The better way is to make inconvenience for people around by looking and acting like a female and leave a decision for them. This is more feminine way.