Caitlyn Jenner

Nieuwsberichten
doll89

Re: Bruce Jenner

Bericht door doll89 »

Voor de jonge generatie is het echt een big deal, Kendall en Kylie Jenner en ook Kim, Kourtney en Khloe Kardashian zijn de meest gevolgde personen op social media met rond de 30 miljoen volgers op Instagram en hebben veel invloed. Dat hun vader transgender is en de manier waarop hun en heel veel andere celebrities hier mee omgaan zal veel transgenders een gevoel van acceptatie en begrip geven.

De documentaire About Bruce gaf een heel emotioneel, open en eerlijk kijkje in de familie en hoe zij met het nieuws zijn omgegaan en hoe ze dit verwerken.
Vooral ook de gevoelens van zijn inmiddels ex vrouw en kinderen zullen denk ik herkenbaar zijn voor andere transgenders die op latere leeftijd zichzelf zijn geworden en dit vond ik heel emotioneel.

Het zou juist raar zijn als ze dit niet lieten zien in hun show en hier niet open over zouden zijn, omdat ze de afgelopen 10 jaar alles uit hun leven hebben gedeeld en ze helpen hier veel mensen mee of informeren in ieder geval!
moonlight89

Bericht door moonlight89 »

Daar heb je gelijk in Doll89. Ik zelf heb nooit naar iets van de Kardashians ofzo gekeken, dus wist eerst eigenlijk ook helemaal niet wie Bruce Jenner was.
Het maakt mij niet uit of het nou een beroemd iemand is of niet. Het verhaal erachter, daar gaat het om, en die vond ik heel bijzonder. :-)
Barbarella

Bericht door Barbarella »

Ik word hier heel erg depresief van.

Barbarella89
Na mij de zondvloed!
Danielle

Bericht door Danielle »

Ik kies ervoor om Bruce Jenner te kennen als de atleet die goud haalde op de olympische spelen. Dat hij ervoor kiest om uit de kast te komen maar nog wel mannelijke voornaamwoorden te prefereren is iets pepersoonlijks. Die keuze respecteer ik ook tot hij zelf aangeeft dat anders te willen. Dat is toch al voor mij een goede regel: zelfidentificatie is belangrijkste.

Dat hij dollartekens in de ogen heeft en er een mediacircus van maakt vind ik jammer. Maar aan de andere kant is het wat Doll zegt: door zijn link met Kim Kardashian (waar ik nog steeds niet van weet wat haar verdienste is, dat terzijde) kan Bruce wel heel veel invloed hebben op maatschappelijke acceptatie.

Het belangrijkste om door de maatschappij geaccepteerd te worden als minderheid is jezelf kenbaar maken. En laten zien dat je ook maar gewoon een mens bent. Bruce en de Kardashian zijn dan niet mijn soort mensen, ze spreken wel een miljoenenpubliek aan.
Mijn transitieblog: Fading Gender
Ilse

Bericht door Ilse »

Voor de geinteresseerden op kanaal 126 E! wordt diverse maken een 2-delige uitzending uitgezonden van Bruce Jenner en de familie.
Groetjes,
Ilse
Alice

Bericht door Alice »

Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Raisa

Bericht door Raisa »

Caitlyn Jenner op de cover van Vanity Fair:

Afbeelding
Jason

Bericht door Jason »

Hoewel ik persoonlijk geen fan ben van de Kardashian/Jenner tv-programma's, denk ik dat dit wel zorgt voor een positieve vorm van visibility. Een tweet van haar twitter account vandaag:

Afbeelding
doll89

Bericht door doll89 »

geweldig hoe de wereld reageert! op een enkeling na natuurlijk..
rachel

Bericht door rachel »

Ze ziet er wel goed uit beter dan gedacht.
Respect