ben hier nu een ochtendje even aan het bladeren en kom nog weinig vreugdevolle vrouwelijke Trotse dingen tegen die we meemaken; Dus:
vandaag een nieuwe MuseumJaarkaart gekregen op naam van mevr ... Wie gaat er keer mee naar een leuke expositie (lunchen etc)
ook vandaag een hele leuke rekening gekregen voor een Quooker Fusion (ideaal apparaat). Ben benieuwd wie er een keer thee komt drinken (de twee EngeltjEs hebben al geproefd) voor lekkere damespraat
Vlak bij mij in de buurt (Cothen) hebben ze de Theetuin, een erg leuk restaurant waar je koeien kan kijken en biologische thee kan drinken. Leuk voor een keertje (en je hoeft geen lange rok aan maar korte leren kleding wordt afgeraden). En het is in de buurt van de bible belt.
Vanmiddag ik maar weer eens naar de MAC in Utrecht want de potloodjes zijn op (ze worden niet op dieren getest). en dan lekker vis halen (ze zeggen altijd leuk dat u er weer bent die mevrouw van het platteland )
ben benieuwd naar meer power sTories.
Leuke T dingen....
-
finesse
-
Hedwich
Re: Leuke T dingen....
Opeens met T-vriendinnen afgesproken in A'dam... zinin!
-
Amber-B
Museumjaarkaart is ideaal! 35 euro per jaar, als je elke maand (of desnoods elke 2 maanden) 1 aangesloten museum bezoekt, heb je m er al dik uit! En je kan m inderdaad aanvragen als mevr. Heb er zelf al n paar jaar eentjefinesse schreef: vandaag een nieuwe MuseumJaarkaart gekregen op naam van mevr ... Wie gaat er keer mee naar een leuke expositie (lunchen etc)
Some girls have a penis...some boys don't.
-
La-Clau
Inderdaad nodig ook maar weer eens de MJK vervangen.......weer een tijdje zonder gedaan dus dan is het weer leuk.
Maar bezoek aan de Beverwijkse bazaar vandaag was ook leuk en gezellig! Voorraad Chinese producten, kruiden, wierook en oorbellen maar weer eens aangevuld.
Allochtonen zeg je? Ja, die heb je er ook, maar handel is handel, gezien de hoeveelheid plastic tasjes. En ze waren nog allemaal aardig ook!
BTW: Het hoeven toch zeker niet alleen specifieke T-dingen te zijn? Want dan kan ik onze activiteit van morgen niet kwijt.
Claudia
Maar bezoek aan de Beverwijkse bazaar vandaag was ook leuk en gezellig! Voorraad Chinese producten, kruiden, wierook en oorbellen maar weer eens aangevuld.
Allochtonen zeg je? Ja, die heb je er ook, maar handel is handel, gezien de hoeveelheid plastic tasjes. En ze waren nog allemaal aardig ook!
BTW: Het hoeven toch zeker niet alleen specifieke T-dingen te zijn? Want dan kan ik onze activiteit van morgen niet kwijt.
Claudia
If only I could find a way, I'd feel like I'm the one you believe I am
But it gets harder every day for me, to hide behind this dream you see: Someone I'll never be
But it gets harder every day for me, to hide behind this dream you see: Someone I'll never be
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Leuke T-dingen zijn je persoonlijke ervaringen. Zoals een buurvrouw die tegen je zegt "Ik had het een paar jaar geleden al wel in de gaten hoor. Je bloesjes sloten verkeerdom en je schoentjes klopten ook niet."
Of een ambtenaar op het stadhuis: "Dat paspoort kan echt niet meer hoor. U lijkt er van geen kanten op. Zullen we dat ook even oplossen?".
Heerlijke momenten.
Of een ambtenaar op het stadhuis: "Dat paspoort kan echt niet meer hoor. U lijkt er van geen kanten op. Zullen we dat ook even oplossen?".
Heerlijke momenten.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
-
finesse
inderdaad eva...dat van die ambtenaar is herkenbaar....en ook mijn buurvrouw zei laatst "wat een leuk spannend jurkje zeg' (en het was niet eens te kort)
ik bedoelde de ook de persoonlijke dingen die je als T ervaart.
ik voel trouwens een MJK uitje aankomen maar wacht rustig af
ik bedoelde de ook de persoonlijke dingen die je als T ervaart.
ik voel trouwens een MJK uitje aankomen maar wacht rustig af
-
Jessy
Week of 3 geleden, toen ik 's avonds laat (of 's nachts) op straat stond en een aantal gasten die langs reden keken en toeterden. Niet iets waar ik op zit te wachten, maar wel goed voor mijn zelfvertrouwen.
In een paar maanden beperkte ervaringen als vrouw eigenlijk meer spontaan contact gekregen met de buitenwereld dan 30 jaar als man. Voelt toch goed!
In een paar maanden beperkte ervaringen als vrouw eigenlijk meer spontaan contact gekregen met de buitenwereld dan 30 jaar als man. Voelt toch goed!
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
-
Eva
- Beheerder
Oh Jessy, dat herinnert me aan een voorval ongeveer een jaar geleden. Ik was iets op de achterbank van de auto aan het zetten of haalde er iets van af. Weet ik niet meer. Ik droeg een rok. Niets bijzonders, normale lengte. Maar ja, als je bukt...
Er werd gefloten vanuit een bouwvakkersbusje!!!
Stomverbaasd was ik, maar het was wel een geweldige ervaring hoor!
Er werd gefloten vanuit een bouwvakkersbusje!!!
Stomverbaasd was ik, maar het was wel een geweldige ervaring hoor!
-
Raisa
Het was erg leuk met jullie. Dikke kus en knuf!Hedwich schreef:Opeens met T-vriendinnen afgesproken in A'dam... zinin!
-
Eva
- Beheerder
Geweldig! Die stomme datingsites kunnen we dus ook vergeten