hormoonpreparaten via internet

Nieuwsberichten
Jankie

hormoonpreparaten via internet

Bericht door Jankie »

Hai,

Kan iemand mij vertellen of er via internet preparaten verkrijgbaar zijn, om zelf te ontdekken hoe je erop reageert?
Anon20180501

Re: hormoonpreparaten via internet

Bericht door Anon20180501 »

Kunnen vertellen wel Jankie maar het is/wordt niet toegestaan om mensen op weg te helpen bij zelfmedicatie.

grts Daniéla
Raisa

Bericht door Raisa »

Op /cd/ is men gelukkig een stuk accepterender omtrend zelfmedicatie, daar kun je al je vragen kwijt
Laatst gewijzigd door Raisa op 02 jun 2015, 12:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Anon20180501

(Ik weet eerlijk gezegd niet of een dergelijke indirekte aan/verwijzing ook toegestaan is Raisa. Ik moet zo meteen weg en heb dus geen tijd om dat zelf te bespreken met het team. Zou je tot daar een beslissing over genomen is voorlopig de URL-link in je post willen verwijderen aub.)
Raisa

Bericht door Raisa »

Done. Jammer eigenlijk, want als iedereen zo was, dan was ik kaal geweest voordat ik de kans had van het genderteam hormonen te krijgen.

In andere woorden: mensen hebben het vaak over die risico's van zelfmedicatie (die te verwaarlozen zijn wanneer je je huisarts erbij betrekt), maar je hoort ze nooit over de risico's van het niet beginnen met zelfmedicatie.

Overigens ben ik benieuwd waar het geschreven staat dat het verboden is om mensen voor te lichten over zelfmedicatie. Is dat een forum regel? is dat een wet?
Anon20180501

Dank je Raisa, het zal nog besproken worden maar ik begrijp de behoefte en noodzaak in voorkomende gevallen natuurlijk wel (ben ook ooit zelf begonnen), maar dit zijn nu eenmaal de regels, sorry.

grts Daniéla
Maria_G

Bericht door Maria_G »

Daniéla schreef:maar dit zijn nu eenmaal de regels, sorry.
http://www.t-nederland.nl/viewtopic.php?f=3&t=2#p2

I just think, maybe I can not understand Dutch at all or maybe something is wrong with my eyes but I do not see any rules which does not allow to post links or to post general opinions.

Of course, giving direct medical advices to a particular person is not legal and it is not ethical.
Anon20180501

Hi Maria...

Regel 4: Houd je aan de wet
Uitingen waarop de wet sancties stelt (of regels met kracht van wet) zijn niet toegestaan. Forumbeheer kan daardoor in problemen raken en dit zal dan ook niet worden getolereerd.

Grts Daniéla
Alice

Bericht door Alice »

Maria_G schreef:
Daniéla schreef:maar dit zijn nu eenmaal de regels, sorry.
http://www.t-nederland.nl/viewtopic.php?f=3&t=2#p2

I just think, maybe I can not understand Dutch at all or maybe something is wrong with my eyes but I do not see any rules which does not allow to post links or to post general opinions.

Of course, giving direct medical advices to a particular person is not legal and it is not ethical.
Ik zie en lees het ook niet in de Forumregels dat het verboden is om een verwijzing te geven waar medicatie (hormonen) te verkrijgen is voor zelf medicatie.

Men zou hier op het forum (ev. besloten), net zoals voor drugs gebruikers bij het Trimbos Instituut, kunnen vragen of medicijnen van apotheek Huppeldepup uit Verweg geleverd worden en betrouwbaar is.
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Anon20180501

Ik neem aan dat het Trimbos Instituut hiervoor 'gemachtigd' is Alice...