Dan hoop ik dat die arme transen voor wie zelf medicatie de enige optie is niet te veel door dit forum worden tegengewerkt en vlug hun heil elders zoeken.
(Verwijderd door moderator)
hormoonpreparaten via internet
-
Anon20180501
Re: hormoonpreparaten via internet
Wat ik persoonlijk zou willen is voor jou geen geheim Raisa, maar ik ben het forum niet...
-
Raisa
Dat wordt het tijd dat 'het forum' aantoont dat het wettelijk verboden is om hulp te bieden bij zelfmedicatie of ze door te verwijzen naar plaatsen waar ze die hulp zouden kunnen krijgen. Kan 'het forum' dat niet, dan is het misschien tijd om die niet-gedocumenteerde regel op te schorten.Daniéla schreef:Wat ik persoonlijk zou willen is voor jou geen geheim Raisa, maar ik ben het forum niet...
-
Anon20180501
Ik ben gerust bereid om hierover van gedachten te wisselen maar je dwingende houding staat me niet zo aan Raisa. Ook ik vind dat hier maar eens echt duidelijkheid over moet komen en ben best bereid om daar wat energie in te steken maar pas na overleg met het gehele team en wanneer zal blijken dat het inderdaad niet met zekerheid valt te zeggen waartoe we gerechtigd zijn.
grts Daniéla
grts Daniéla
-
Veronica

(door al dat vermaak hier dag in dag uit, is al die popcorn niet goed voor mijn gewicht op ten duur)
-
Anon20180501
Het wordt echt tijd dat het weer omslaat... 
-
Raisa
Vanwaar deze omslag eigenlijk? Wanneer je 3 jaar terugbladert dan zie je de mods waaronder bovenstaande onderling adviezen geven en aannemen omtrend zelfmedicatie en de gebruikelijke dosis:
Verwijderd door moderator. Sorry Raisa, slapende honden...
Nu mag dat niet eens meer via PB zonder dat er een duidelijke regelgeving voor is gegeven.
Verwijderd door moderator. Sorry Raisa, slapende honden...
Nu mag dat niet eens meer via PB zonder dat er een duidelijke regelgeving voor is gegeven.
-
Anon20180501
Ik ben niet altijd moderator geweest al lijkt het wel zo als je er oude topics op na leest, maar wat ik in het verleden allemaal ooit gezegd heb deed ik natuurlijk niet in die hoedanigheid. Je hebt gelijk dat er ooit minder op toegekeken werd maar zoals de tijd voortschrijdt zo soms ook het bewustzijn zullen we maar zeggen... 
-
hX2eDVx3
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Ik ga de discussie sluiten. Het loopt nu uit op elkaar pesten en dat lijkt me niet de bedoeling. Dat staat los van de vraag of we informatie over zelfmedicatie nu moeten toestaan op het forum of niet. Ik wil iedereen vragen even pas op de plaats te maken en een adempauze te nemen.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]