Toilet dysforie?!

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Anon20190516

Toilet dysforie?!

Bericht door Anon20190516 »

Daar stond ik dan...gisteren naar de film(jurassic world)samen met een goede vriend.in de pauze moesten we naar het toilet en daar ik wel deels vrouwelijke kleding droeg,maar waarschijnlijk wel herkenbaar als mannelijk geboren.hij naar binnen bij de heren,hele rij urinoirs met mannen en ik minutenlang treuzelend voor de deur wat te doen...ik voelde me totaal niet op mijn plaats daar,maar de damestoilet vond ik in dit geval ook geen goede keus.uiteindelijk toch maar tussen de heren gestaan.voelde zeer ongemakkelijk en raar,des te meer ik tegenwoordig altijd zittend plas..ik weet dit is geen vraag,maar wilde het even kwijt..soms twijfel ik of het echt is,of het me inbeeld dat ik een vrouw ben in het verkeerde lichaam,nou op dit soort momenten wordt je weer even fijntjes met je neus op de feiten gedrukt....Rikki :(
Amy

Re: Toilet dysforie?!

Bericht door Amy »

Ik ga al niet meer naar de heren toiletten sinds ik me als vrouw presenteer. Zou niet eens meer durven. Ik heb de heren toiletten eigenlijk altijd al eng gevonden en ik wist niet eens waarom vroeger.
Laatst gewijzigd door Amy op 14 jun 2015, 21:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Irene_de_Vreede
Moderator
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Irene_de_Vreede »

Ik ben daar heel pragmatisch in, als ik me als vrouw presenteer neem ik de damestoiletten, in het andere geval de heren en inderdaad daar voel ik me dan maar even net op mijn gemak, maar ik moet toch gewoon plassen.
Irene
Jannet V

Bericht door Jannet V »

Heel herkenbaar, ik ben er geweest en heb het overwonnen. Twee keer in een zelfde situatie en toen heeft de aandrang me doen besluiten om het dames toilet mijn eigen te maken. Daarna heb ik nooit meer getwijfeld.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Niek68

Bericht door Niek68 »

voor mij dan net andersom, nog niet iedereen bij mijn vrijwilligerswerk weet het, meer omdat het er niet van gekomen is het te vertellen, maar ik twijfel daar continu ga ik nu naar de heren of toch nog maar steeds de dames. Voor nu, juist omdat niet iedereen het weet, kies ik toch voor de dames. Als we een grote vergadering hebben zal ik de hele ploeg inlichten en ook vragen of ze bezwaar hebben dat ik het heren toilet neem. Er staan geen urinoirs dus ik denk niet dat het een probleem is maar wil wel ff die bevestiging. Gelukkig hoef ik maar weinig naar de wc (volgens mij heb ik een erg grote blaas want ik drink best veel op een dag).
There's only one way of life and that's your own
Stephen

Bericht door Stephen »

mijn ouders hebben thuis een hotel dus ik ga daar altijd op het vrouwentoilet... :)
Irene_de_Vreede
Moderator
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Irene_de_Vreede »

Niek68 schreef:voor mij dan net andersom, nog niet iedereen bij mijn vrijwilligerswerk weet het, meer omdat het er niet van gekomen is het te vertellen, maar ik twijfel daar continu ga ik nu naar de heren of toch nog maar steeds de dames. Voor nu, juist omdat niet iedereen het weet, kies ik toch voor de dames. Als we een grote vergadering hebben zal ik de hele ploeg inlichten en ook vragen of ze bezwaar hebben dat ik het heren toilet neem. Er staan geen urinoirs dus ik denk niet dat het een probleem is maar wil wel ff die bevestiging. Gelukkig hoef ik maar weinig naar de wc (volgens mij heb ik een erg grote blaas want ik drink best veel op een dag).
Volgens mij moet je wel heel vrouwelijk zijn wil iemand daar op de heren aanstoot aannemen. Andersom ligt het misschien iets gevoeliger, maar als je je gewoon keurig als vrouw presenteert wordt je echt niet uit de damestoiletten gestuurd hoor.
Irene
Jeste
Voornaamwoorden: Zij / haar, die / diens

Bericht door Jeste »

Rikki schreef:uiteindelijk toch maar tussen de heren gestaan.voelde zeer ongemakkelijk en raar,des te meer ik tegenwoordig altijd zittend plas.
Maar je hoeft dan geen pisbak te gebruiken? Ook op het herentoilet zijn er toch WC-hokjes. Dat is in ieder geval al weer iets aangenamer, want staand plassen :x is inderdaad niet fijn.
"Gendercreatief" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendercreatief" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
Butterflyflaps

Bericht door Butterflyflaps »

Idd, eens en altijd gaan zitten in het hokje :D
Sway all day, Butterfly flaps all the way !
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
Dance the pain away :>
Anon20190516

Bericht door Anon20190516 »

Het hokje was ook steeds bezet.sowieso ga ik normaal altijd zitten .mja voortaan toch maar beter bij openbare gelegenheden de damestoilet nemen.aangezien ik er steeds vrouwelijker uit begin te zien.. 8-)