ja dat is ook zo @silvia. Alhoewel skinny's mij niet echt zullen staan, want heb wel een echt mannenlichaam. Iets waar ik steeds meer een afkeer van begint te krijgen overigens. Maar broeken kan natuurlijk ook.
Gisteren voelde ik me best wel relaxed, ik keek naar het programma "hij is een zij" en nog een ander programma over tweelingen. In één van die series werd de vraag gesteld als er een pil bestaat die je morgen meteen vrouw maakt, zou je die nemen? Ik zei daarop ja. Ik voelde me echt gewoon goed en opgelucht. Het mag eindelijk

In bed de hele tijd gedachten hoe het me zal vergaan. Voel me ook nog wel angstig als ik in bed lig (duurt soms een hele tijd voor ik in slaap val), maar voelde me wel blij ergens. Herkent iemand dit?
Maar vandaag is dit weer omgeslagen en dat vind ik wel lastig. Zo van wil ik het alleen maar kleding houden. Hier ben ik nog steeds erg bang voor....
Maar goed ik heb al veel gelezen over de twijfels die jullie ook allemaal hebben/hebben gehad, dus zal wel normaal zijn zeker? Ik denk ook dat ik gewoon rustig moet kijken waar ik me naar aangetrokken voel.
Wat wel duidelijk is geworden voor me is dat ik toch echt vrouw wil zijn. Hormonen zou ik ook graag willen al is het alleen maar om een vrouwelijker lichaam te krijgen! Dus is nogal tegenstrijdig met hetgeen ik bang voor ben.
Ik moest dit even kwijt