Volgens mij staat er nog geen linkje naar dit recente onderzoek op dit forum en indien dubbel, dan maar een slotje erop.
Maar voor degenen onder ons op wie dit van toepassing is, misschien goed om deze enquête even in te vullen, zodat er misschien meer en een breder inzicht kan komen.
http://transgendernetwerk.nl/2015/08/ho ... ders-zich/
Onderzoek TNN "hoe veilig voelen transgenders zich"
-
Ilse
Onderzoek TNN "hoe veilig voelen transgenders zich"
Groetjes,
Ilse
Ilse
-
Amy
Re: Onderzoek TNN "hoe veilig voelen transgenders zich"
Hier: http://www.t-nederland.nl/viewtopic.php ... =10#p78607 maar had het ook nog maar vrij kort geleden gevonden.
Lijkt me niet slim om jouw draadje hier te sluiten daar voor omdat dit een veel betere plek er voor is en waar ik het neergezet heb is het ook niet zo makkelijk te vinden.
Lijkt me niet slim om jouw draadje hier te sluiten daar voor omdat dit een veel betere plek er voor is en waar ik het neergezet heb is het ook niet zo makkelijk te vinden.
-
Ilse
Ohhh, sorry Amy
beter 1x teveel, dan helemaal niet
Groetjes,
Ilse
Ilse
-
Amy
Nee meis niet sorry. Jouw draadje is een veel betere plek er voor.Ilse schreef:Ohhh, sorry Amy![]()
-
J1nny
Afgelopen woensdag en donderdag met mijn lief door Arnhem geslenterd, hand in hand, en nergens ook maar een opmerking of blik.
Nu val ik (buiten mijn lengte) ook niet op in het straatbeeld, dus dat zal meespelen..
Nu val ik (buiten mijn lengte) ook niet op in het straatbeeld, dus dat zal meespelen..
-
TimV
Goed dat je het hier hebt gezet. Het is me vaker gevraagd om deze lijst in te vullen, maar ik vergat het telkens. Nu toch wel gedaan.