Zo zie ik het ook maar zijn veel cis vrouwen ook trans die beweren het vervelend vinden maar stiekem het leuk vindenIrene schreef:Mannen beschouwen vrouwen idd vaak als hun bezit, maar als iemand jou betast zou je dat ook als een compliment kunnen beschouwen. En anders.. heb je nog altijd condooms in je tas, toch?Eveliene schreef:Wee diegene die me betast. Ehh of het moet een lekker ding zijn.
uitgaan angst
-
yasmin
Re: uitgaan angst
-
Janice
Betasten in de context zoals Yasmin het opbracht zien als een compliment? ik vrees dat je dan wel heel lage zelf waarde hebt wil je dat als een compliment zien.
-
yasmin
Maar wat we ook moeten weten dat sommige mannen alerlij vrouwen afsluiten van normale en lelijke
-
Anon20210626
Dat soort complimenten kunnen me gestolen worden ......
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
-
finesse
hakken aan .stevige tas met parfumverstiuiver gevuld met iets voor in de ogen...have fun
-
Anon20190122
Verre weg de meeste mannen hebben het niet eens door dat dat je trans bent en willen gewoon een vrouw versieren!
Je moet het gewoon zien als een spelletje kijk hoe de andere dames het aan pakken en pas toe wat bij je past en probeer er zelfvertrouwen door te krijgen!
Je moet het gewoon zien als een spelletje kijk hoe de andere dames het aan pakken en pas toe wat bij je past en probeer er zelfvertrouwen door te krijgen!
-
athena1978
Ga uit Geniet van het leven.. Weet niet waar je gaat drinken maar als je lastig word gevallen ga je naar de portier of ander personeel. Of naar huis terug!!
-
Petratrans
De meeste mensen zien toch niet dat je trans bent en de enkeling die het wel zien hebben er geen problemen mee.
Vervelend is wel als een man je wil versieren, ik weet ook nog niet goed hoe daar mee om te gaan.
Vervelend is wel als een man je wil versieren, ik weet ook nog niet goed hoe daar mee om te gaan.
-
Eveliene
Het kan zomaar gebeuren dat iemand je betast waarna je je omdraait en het ideaalbeeld uit je dromen voor je staat. Nou zou mijn ideaalbeeld zoiets nooit doen natuurlijk, die zou me vragen of ik iets wil drinken.yasmin schreef:Huh die snap ik nietEveliene schreef:Wee diegene die me betast. Ehh of het moet een lekker ding zijn.
-
yasmin
O zoEveliene schreef:Het kan zomaar gebeuren dat iemand je betast waarna je je omdraait en het ideaalbeeld uit je dromen voor je staat. Nou zou mijn ideaalbeeld zoiets nooit doen natuurlijk, die zou me vragen of ik iets wil drinken.yasmin schreef:Huh die snap ik nietEveliene schreef:Wee diegene die me betast. Ehh of het moet een lekker ding zijn.
Viel wel mee je moet er op vallen val niet op negers