Haar carrière, haar relaties en haar vermogen om als MAN relaties aan te gaan, dat ze kinderen heeft verwekt, en meer bereikt dan de gemiddelde man, bijvoorbeeld.Fay schreef:Waar meet je dat succes aan af? aan prestaties?
I am Cait
-
elke
Re: I am Cait
-
Fay
Vind jij, als in 'mening '...en dan?
Met haar heeft zon beetje elke trans een leven achter de rug met veel proberen,doen alsof,ontkenning, toch doorgaan, zoeken, durven en uiteindelijk vinden, zichzelf, de een heeft daar meer tijd voor nodig dan een ander en omstandigheden bepalen wanneer hoe en waarom, en dat is imo allemaal ok, een persoonlijk pad
Elk verhaal is uniek en je kan daar vanalles van vinden en daar schiet je dan niks nada mee op,omdat je niet alles weet, omdat je je mening baseert op de schamele informatie die je over haar hebt, niemand weet hoe zij zich al die jaren door het leven heeft geworsteld, alleen zij
Fay
Met haar heeft zon beetje elke trans een leven achter de rug met veel proberen,doen alsof,ontkenning, toch doorgaan, zoeken, durven en uiteindelijk vinden, zichzelf, de een heeft daar meer tijd voor nodig dan een ander en omstandigheden bepalen wanneer hoe en waarom, en dat is imo allemaal ok, een persoonlijk pad
Elk verhaal is uniek en je kan daar vanalles van vinden en daar schiet je dan niks nada mee op,omdat je niet alles weet, omdat je je mening baseert op de schamele informatie die je over haar hebt, niemand weet hoe zij zich al die jaren door het leven heeft geworsteld, alleen zij
Fay
Laatst gewijzigd door Fay op 09 aug 2015, 22:53, 1 keer totaal gewijzigd.
-
elke
nou wat er ook in hen omgaat... het is niet vrouwelijk.Emma schreef:maar we hebben geen idee wat er in hen omgaat.
Toneelspelen leer je op de toneelschool
In het leger wordt je toegelaten als je mannelijk genoeg bent...
Er is toch ook een toelatingsexamen... en als je dan niet mannelijk genoeg bent...dan wordt je toch afgewezen?
Ik vraag me af of Bruce Jenner zou zijn aangenomen op de toneelschool? Je zou toch zeggen dat ie nog beter is dan jack nickelson?
een natuurtalent.. in werkelijk alle opzichten.
Of hebben ze van nature talent om een heteroseksuele man te zijn?
ahaaaaaaaaa
dat lijkt ineens waarschijnlijker.
Laatst gewijzigd door elke op 09 aug 2015, 22:56, 2 keer totaal gewijzigd.
-
elke
Geworsteld en toch topprestaties kunnen leveren, wat heb ik gemist?Fay schreef:Vind jij, als in 'mening '...en dan?
Fay
-
Fay
Wat is wel vrouwelijk en wie bepaalt dat? jij iig niet, ik ook nietelke schreef:nou wat er ook in hen omgaat... het is niet vrouwelijk.Emma schreef:maar we hebben geen idee wat er in hen omgaat.
Toneelspelen leer je op de acteerschool
In het leger wordt je toegelaten a;s je mannelijk genoeg bent...
Er is toch ook een toelatingsexamen... en als je dan niet mannelijk genoeg bent...dan wordt je toch afgewezen?
In het leger zijn er meer factoren die bepalen of je wordt toegelaten of niet, niet of je 'man' genoeg bent
Fay
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
[mod mode on]
Elke, we gaan nu toch naar die 'trannier than thou' discussie. Die is hier al eerder gevoerd en leidt tot niets. Graag stoppen. Forumregel 1 (respect) is hier in het geding. Zie http://www.t-nederland.nl/viewtopic.php?f=3&t=2
[mod mode off]
Elke, we gaan nu toch naar die 'trannier than thou' discussie. Die is hier al eerder gevoerd en leidt tot niets. Graag stoppen. Forumregel 1 (respect) is hier in het geding. Zie http://www.t-nederland.nl/viewtopic.php?f=3&t=2
[mod mode off]
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
-
elke
Als je worstelt met je gender of psyche (zoals jij beweert) wordt je zeker niet toegelaten.Fay schreef:Wat is wel vrouwelijk en wie bepaalt dat? jij iig niet, ik ook nietelke schreef:nou wat er ook in hen omgaat... het is niet vrouwelijk.Emma schreef:maar we hebben geen idee wat er in hen omgaat.
Toneelspelen leer je op de acteerschool
In het leger wordt je toegelaten a;s je mannelijk genoeg bent...
In het leger zijn er meer factoren die bepalen of je wordt toegelaten of niet, niet of je 'man' genoeg bent
Fay
-
Anon20210626
Eh mannelijk ???? Een mannelijkheids test ? Als selectiemiddel? Lol
Een redelijke conditie en dito uithoudingsvermogen wordt wel op prijs gesteld maar er zijn gelukkig genoeg vrouwen die daaraan kunnen voldoen
Een redelijke conditie en dito uithoudingsvermogen wordt wel op prijs gesteld maar er zijn gelukkig genoeg vrouwen die daaraan kunnen voldoen
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
-
Fay
En waar baseer je dat op?
Kheb ook het id dat het je meer gaat om - ik ben meer trans dan zij - want, ik was er eerder bij, wat in veel gevallen een reactie is op, als gevolg van eigen onbehagen over eigen persoonlijkheid dan wel onzekerheid
Fay
Kheb ook het id dat het je meer gaat om - ik ben meer trans dan zij - want, ik was er eerder bij, wat in veel gevallen een reactie is op, als gevolg van eigen onbehagen over eigen persoonlijkheid dan wel onzekerheid
Fay
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Lijkt me dat de waarschuwing die ik net richtte aan elke door iedereen gerespecteerd mag worden. Dat gebeurt niet, dus een slotje.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]