Leuke T dingen....
-
Irene_de_Vreede
- Moderator
- Voornaamwoorden: Zij/haar
-
Raisa
-
Irene_de_Vreede
- Moderator
- Voornaamwoorden: Zij/haar
-
hX2eDVx3
Re: Leuke T dingen....
De eerste persoon die in de kroeg aan mij vraagt wat buitenspel is krijgt dat biertje in zijn nekfinesse schreef:er zijn genoeg dames die zich een pilsje laten smaken hoor..vooral vanaf komende zaterdag. al was het maar om mee te kunnen praten uber 'buitenspel!'
en kruidenthee...is ubervrouwelijk
(voor niet-ingewijden, er was eens een verschrikkelijke Amstel reclame met een transvrouw en ongeveer dit onderwerp)
-
Arike
/me weet niet wat buitenspel is ... en heeft ook geen behoefte om dat te vragen 
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
-
merel
grappig dat je over die reclame begint was er vorige week nog naar opzoek en die andere reclame met "en doe die twee dames ook wat te drinken" wat gewoon een stelletje bleek te zijn waar de man lang haar hadMarissa schreef:De eerste persoon die in de kroeg aan mij vraagt wat buitenspel is krijgt dat biertje in zijn nek
(voor niet-ingewijden, er was eens een verschrikkelijke Amstel reclame met een transvrouw en ongeveer dit onderwerp)
Wenn du denkst, du denkst, dann denkst du nur du denkst
-
Lotte
Helaas weet ik het ook.
Maar mijn moeder is twee keer Nederlands kampioen geweest met voetbal
Onze hele gezin voetbalde... behalve ik!
Maar mijn moeder is twee keer Nederlands kampioen geweest met voetbal
Onze hele gezin voetbalde... behalve ik!
-
marlies
- Gast
Voor wie 'm niet kent, deze dus:Marissa schreef:De eerste persoon die in de kroeg aan mij vraagt wat buitenspel is krijgt dat biertje in zijn nekfinesse schreef:er zijn genoeg dames die zich een pilsje laten smaken hoor..vooral vanaf komende zaterdag. al was het maar om mee te kunnen praten uber 'buitenspel!'
en kruidenthee...is ubervrouwelijk
-
Willy
Raisa schreef:Tot mijn schaamte is dit mij eens overkomen:
http://img692.imageshack.us/img692/78/2 ... 090410.gif
Lol
My life just out of the closet ...
-
Jeste
- Voornaamwoorden: Zij / haar, die / diens
Ja, wat is het toch erg met mij. De laatste tijd ben ik dan ook nog heel erg op zoek naar informatie over biovrouwen die nogal mannelijk zijn en zich daar goed bij voelen. Daarmee bedoel ik dus dat ze op zich wel tevreden zijn met hun vrouwelijke lichaamsdelen.Arike schreef:Foei! je bent een schande voor alle transen![]()
![]()
Dat heb ik eigenlijk ook, maar bij mij is het tussen m'n benen een beetje te ver doorgeschoten
Maar nog even over het bier.... Dit schreef ik eerder:
Ik zat daar natuurlijk bier te drinken, zelfs met een Schnaps er naast.Jeste schreef:Gisteravond zat ik met een vriend in een café en we raakten in gesprek met een vrouw die naast ons zat. Na een tijdje bleek het zo te zijn dat die vrouw mij echt als vrouw zag. Ze was er verbaasd over dat dat biologisch gezien niet helemaal zo is.
Wel leuk dat zoiets gebeurd.
"Gendercreatief" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendercreatief" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.