Voorheen was er Issis, als alternatief.
Ruim een jaar terug heb ik genderbender opgezet als alternatief, maar door diverse omstandigheden is dat stil blijven liggen.
Het bestaat nog wel.
Nu hebben we TSFriends als redelijk alternatief sinds enkele maanden.
Wedstrijdjes verplassen ben ik niet zo van, en wat iemand gelooft interesseert mij als atheiste ook minimaal, zolang je er anderen niet mee schaad zeg maar.
Pb mij anders.
Andere forums?
-
fenna
Re: Andere forums?
Hallo Joukje,
Of er nog andere T-gerelateerde forums zijn voor het NL-taalgebied weet ik niet. Destijds was er oa het travestie.org forum en nog een paar die nu niet meer bestaan. Ik weet niet eens meer hoe ze heetten. Wat er op facebook beschikbaar is, weet ik niet. Het is een medium waar ik probeer van weg te blijven.
Over het ontplofte draadje wil ik nog het volgende zeggen:
Op elk T-gerelateerd forum waar ik lid was, ging het zo nu en hart(d) tegen hard(t). Vaak op T-aspecten en ik heb het ook meegemaakt dat een T-maillijst meermaals ontplofte op politieke onderwerpen. Zelfs op een vrouwen forum waar ik lid was, gebeurde het zo nu en dan.
Het is de menselijke aard, je sluit een groep gelijkgestemden in en de rest sluit je buiten. In het grensgebied van wel of niet gelijkgestemd genoeg wordt er flink gestreden om het ver-plas kampioenschap.
Fenna
Of er nog andere T-gerelateerde forums zijn voor het NL-taalgebied weet ik niet. Destijds was er oa het travestie.org forum en nog een paar die nu niet meer bestaan. Ik weet niet eens meer hoe ze heetten. Wat er op facebook beschikbaar is, weet ik niet. Het is een medium waar ik probeer van weg te blijven.
Over het ontplofte draadje wil ik nog het volgende zeggen:
Op elk T-gerelateerd forum waar ik lid was, ging het zo nu en hart(d) tegen hard(t). Vaak op T-aspecten en ik heb het ook meegemaakt dat een T-maillijst meermaals ontplofte op politieke onderwerpen. Zelfs op een vrouwen forum waar ik lid was, gebeurde het zo nu en dan.
Het is de menselijke aard, je sluit een groep gelijkgestemden in en de rest sluit je buiten. In het grensgebied van wel of niet gelijkgestemd genoeg wordt er flink gestreden om het ver-plas kampioenschap.
Fenna
-
Fay
Op elk forum gaat het wel eens mis, ik denk dat het op dit forum nog meevalt, meestal is het een kleine club mensen die
triggeren door manier van schrijven en bepalend gedrag die reacties oproept
Hand eigen boezem, mezelf iets teveel mee laten slepen , les geleerd, conclusie getrokken, weinig toegevoegde waarde om hier vaker te komen, frequentie weer omlaag, zonde om tijd te besteden aan draadjes die uit de hand lopen zoals gisteren
btw, met sloten gooien ben ik geen voorstander van
Fay
triggeren door manier van schrijven en bepalend gedrag die reacties oproept
Hand eigen boezem, mezelf iets teveel mee laten slepen , les geleerd, conclusie getrokken, weinig toegevoegde waarde om hier vaker te komen, frequentie weer omlaag, zonde om tijd te besteden aan draadjes die uit de hand lopen zoals gisteren
btw, met sloten gooien ben ik geen voorstander van
Fay
-
Beardelady
Hoi,
Nogmaals. Ik begrijp dat het er weleens hard aan toe kan gaan. Iedereen hier is van vlees en bloed.. Shit happens.
Maar als ik naar mijzelf kijk, ontbreekt er in dit forum een gevoel van saamhorig-/gezelligheid of een steun in de rug. Het gaat er hier nogal klinisch aan toe. Het forum doet mij dan ook eerder denken aan forum voor de computer hobbyist. Niet qua context maar wel het afstandelijke, het kille.
Zo is het niet alleen GD wat in mijn leven de klok slaat. Het zou prettig zijn geweest als er ook meer dan GD besproken zou worden.. Al is het fashion, iemands laatste gestuntel met make-up, enz., al gaat het over huisdieren.. Iets meer leven in de brouwerij.
Maar dit forum lijkt het niet in zich te hebben en dat vind ik jammer.. Als er dan met enige regelmaat draadjes ontploffen.. Dan blijft er voor mij zeer weinig over.
Nogmaals. Ik begrijp dat het er weleens hard aan toe kan gaan. Iedereen hier is van vlees en bloed.. Shit happens.
Maar als ik naar mijzelf kijk, ontbreekt er in dit forum een gevoel van saamhorig-/gezelligheid of een steun in de rug. Het gaat er hier nogal klinisch aan toe. Het forum doet mij dan ook eerder denken aan forum voor de computer hobbyist. Niet qua context maar wel het afstandelijke, het kille.
Zo is het niet alleen GD wat in mijn leven de klok slaat. Het zou prettig zijn geweest als er ook meer dan GD besproken zou worden.. Al is het fashion, iemands laatste gestuntel met make-up, enz., al gaat het over huisdieren.. Iets meer leven in de brouwerij.
Maar dit forum lijkt het niet in zich te hebben en dat vind ik jammer.. Als er dan met enige regelmaat draadjes ontploffen.. Dan blijft er voor mij zeer weinig over.
-
Fay
Punt is dat een forum welk dan ook, lastig te regisseren is, de leden maken het tot wat het is, en ieder heeft daar zon eigen gedachten over wat het beste of gewenst is
Tel daarbij op dat de gemene deler een hoop struggle is en je hebt een bodem voor escalatie
Fay
Tel daarbij op dat de gemene deler een hoop struggle is en je hebt een bodem voor escalatie
Fay
-
Beardelady
Hoi,Fay schreef:Punt is dat een forum welk dan ook, lastig te regisseren is, de leden maken het tot wat het is, en ieder heeft daar zon eigen gedachten over wat het beste of gewenst is
Fay
Alles wat je hierboven zegt begrijp ik ook wel Fay.. Tot die conclusie was ik ook alllang gekomen..
Het enige wat ik doe, is aangeven wat er voor mij persoonlijk in dit forum mist.
-
Fay
En daar is niets mis mee:)
Fay
Fay
-
Yentl
Ik snap waar je heen wil Joukje.
Zoiets had ik hier ook eerlijk gezegd vewacht. Valt mij ook tegen hier. Ik kijk het nog ff aan...
Zoiets had ik hier ook eerlijk gezegd vewacht. Valt mij ook tegen hier. Ik kijk het nog ff aan...
Sweet kiss of goodbey
-
Jannet V
http://tsfriends.nl/tsfriends/index.php
Hoe dat in de toekomst gaat worden weet ik niet maar daar heb ik nog geen wespen gehoord. Hier is het ook wel te doen hoor, gewoon de nesten mijden en zelf nooit gaan steken.
Hoe dat in de toekomst gaat worden weet ik niet maar daar heb ik nog geen wespen gehoord. Hier is het ook wel te doen hoor, gewoon de nesten mijden en zelf nooit gaan steken.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
-
Yentl
Dat is 'invite only'. Ik vraag me af, of ik daarop zit te wachten.
Totaal no fence or harm towards Emma overigens. Alleen maar diep respect.
Maar dat is mijn kopje thee ook niet zo.
Totaal no fence or harm towards Emma overigens. Alleen maar diep respect.
Maar dat is mijn kopje thee ook niet zo.
Sweet kiss of goodbey