Ik heb nu alleen nog maar contact met de assistent van, en de endocrinoloog zelf, dwz, dat loopt buiten de genderpoli om, en ik heb nu 2 keer meegemaakt dat na telefonisch contact , rechtstreeks met die assistente - het recept 2 dagen later al in de bus lag, ik vind dat toch typisch, het zegt eea over de organisatorische chaos op de genderpoli
Je zou dus kunnen proberen dat ook voor elkaar te krijgen
Fay
Waarom??? Vu en herhaalrecepten, Mateloos geirriteerd!
-
Fay
-
Cait
Re: Waarom??? Vu en herhaalrecepten, Mateloos geirriteerd!
Donderdag de 22e had ik een mailtje gestuurd met het recept, en afgelopen woensdag de 28e heb ik ze gebeld. je raad nooit wat ze zeiden (:P) : ' ja natuurlijk krijg je het recept schat je hebt toch gemaild..het ligt al op de grote stapel en onderweg' (waar hebben wij dat gehoord he:P ). maarja, ik heb het recept wel vandaag binnen..dus dat is netjes, 100 tabletten 30 pleisters. wel weer beetje rare verhouding....3 maanden tabletten, 2 maanden pleisters
-
Shana
En ja hoor.. Tis weer zover. In juli recepten gevraagd aan genderteam en nog steeds niks in huis. Nog weer eens gemaild en werd weer gezegd dat ze al verstuurd zijn. Toch heb ik niks ontvangen. Zoals gewoonlijk de eerste keer. Ze sturen ze nog een keer, zegt men. Het gaat gewoon standaard mis. Het is werkelijk nog nooit in 1 x goed gegaan. Onbegrijpeloos. Gelukkig kan ik m'n recepten ook van de ha krijgen, dus zonder medicijnen komen te zitten zal niet snel gebeuren, maar toch. Een mens gaat willen hamsteren van dit soort praktijken.
-
elke
Doe alles via de huisarts...
Stoom kwam ook uit mijn oren...
Klote vu
Waardeloze artsen ook bah
Stoom kwam ook uit mijn oren...
Klote vu
Waardeloze artsen ook bah
-
willah
klote genderpolie, eind jaren 80 jaren 90 waren ze supergoed ook goede artsen van de oude stempel nu zitten er een paar van die kutjes bij die mij gaan vertellen wat ik moet doen qua hormonen enzz //// het laat te wensen over.
helemaal klaar mee al jaren enkel voor mijn jaarlijkse controle.
helemaal klaar mee al jaren enkel voor mijn jaarlijkse controle.
-
pauline
Ik word op het VU juist heel erg vriendelijk geholpen, er word echt naar mij geluisterd, en geen gemaar.
Ik krijg geen hormonen, maar die heb ik ook helemaal niet nodig om vrouw te zijn...
Ik vind juist dat ze het bij het VU erg goed doen, ze begeleiden me erg goed, alleen in die wacht kamer zitten he....
Dan heb ik andere medicijnen nodig als hormonen. Al die ouders met hun kinderen die zitten te zuchten en steunen, in de plaats van supportive te zijn...
Ik krijg geen hormonen, maar die heb ik ook helemaal niet nodig om vrouw te zijn...
Ik vind juist dat ze het bij het VU erg goed doen, ze begeleiden me erg goed, alleen in die wacht kamer zitten he....
Dan heb ik andere medicijnen nodig als hormonen. Al die ouders met hun kinderen die zitten te zuchten en steunen, in de plaats van supportive te zijn...
-
Fay
Waarom kom je bij het VU?
Fay
Fay
-
Anon20190122
VU ben ik goed flauw van mij zien ze daar nooit weer!
-
Veronica
Hoezo die mening? Ja mentaal ben je dan wel een vrouw maar dan ben ik wel benieuwd naar waarom je dan geen hormonen nodig hebt?pauline schreef:Ik word op het VU juist heel erg vriendelijk geholpen, er word echt naar mij geluisterd, en geen gemaar.
Ik vind juist dat ze het bij het VU erg goed doen, ze begeleiden me erg goed, alleen in die wacht kamer zitten he....![]()
En wat VU betreft, zucht het is af en toe goed en af en toe niet, vooral de endo's irriteren mij tegenwoordig daar met hun constant herhalende dingen...
-
Anon20190122
Na je srs kan je de herhaal recepten via je huisarts krijgen Veronica dat scheelt een hoop ergernis!