Hmmmz ik kon na een jaar hormoontherapie gewoon bij mijn huisarts terecht hoor, maar ik vraag ze juist voor het gemak (halfjaar recept versus 3 maanden bij mijn h.a.) gewoon via het genderteam aantanisha schreef:Na je srs kan je de herhaal recepten via je huisarts krijgen Veronica dat scheelt een hoop ergernis!
Waarom??? Vu en herhaalrecepten, Mateloos geirriteerd!
-
Madeleine
Re: Waarom??? Vu en herhaalrecepten, Mateloos geirriteerd!
Vroeger voelde ik mijzelf een "vreemde eend in de bijt", maar sinds ik het ben voel ik mijzelf heel normaal..
-
Veronica
Alleen wat sommige mensen constant op T-NL vergeten is dat 90% van de huisartsen hun vingers niet eraan wil branden en je terug stuurt naar het VU.
Overigens, SRS heb ik voorlopig uitgesteld, mentale gezondheid is even belangrijker dan wat momenteel in mijn broek zit, want ja na de SRS wordt het niet allemaal rooskleuriger, tenzij na de herstel maar ook dat verschilt per persoon. (ben ik weer offtopic bezig...)
Overigens, SRS heb ik voorlopig uitgesteld, mentale gezondheid is even belangrijker dan wat momenteel in mijn broek zit, want ja na de SRS wordt het niet allemaal rooskleuriger, tenzij na de herstel maar ook dat verschilt per persoon. (ben ik weer offtopic bezig...)
-
Anon20190122
Hier zijn ze niet zo Moeilijk ik heb estrogel en daar zit vrachtkosten i.v.m impoteren op dus heb meteen voor een jaar zodat het mij in de kosten scheelt
-
Veronica
Begrijpelijk, vind het ook onzinnig dat ik voor de recept naar VU moet gaan, geld groeit niet op mijn rug en om de hoek bij een huisarts zou makkelijker zijn.tanisha schreef:Hier zijn ze niet zo Moeilijk ik heb estrogel en daar zit vrachtkosten i.v.m impoteren op dus heb meteen voor een jaar zodat het mij in de kosten scheelt
-
Anon20190122
Je moet doen wat voor jou het beste is Veronica en er is maar 1 die dat het beste weet en dat ben je zelf!
-
Veronica
Yup.tanisha schreef:Je moet doen wat voor jou het beste is Veronica en er is maar 1 die dat het beste weet en dat ben je zelf!
-
Ilse
Het is gewoon best triest dat sommigen hier telkens tegenaan blijven lopen.
dit zou eigenlijk helemaal geen issue moeten of mogen zijn en je zou je ook hier niet druk om hoeven te maken, maar als je al deze berichten ziet, kun je het toch niet meer blijven negeren.
Voordat ik met de hormonen mocht beginnen, heb ik ook deze berichten gelezen.
op het moment dat ik mijn 1e recept heb meegekregen, kreeg ik van de apotheek van de VU ook iets van 2 weken mee of zo, dat is dacht ik standaardprocedure bij de meeste apothekers als je nieuwe medicatie krijgt.
Ik heb toen ook aan die medewerker van de apotheek in het VU gevraagd of ik dit recept ook rechtstreeks bij mijn eigen apotheek en huisarts kon inleveren en hij vertelde mij ja.
Misschien is dat niet de bedoeling, maar ik heb het toch gegokt, en ik heb het recept(kopie) afgegeven bij de assistentes van mijn huisarts, verteld dat dit een herhalingsrecept was en uitgelegd wat de situatie was.
vervolgens het originele recept gebracht bij mijn apotheek en ook doorgegeven dat mijn huisarts al een kopie had tbv het herhalingsrecept en hun ook uitgelegd over deze hrt-fase.
sindsdien bestel ik de medicatie zonder problemen bij hun herhalingsreceptenlijn en heb nooit geen problemen of ergenissen gehad.
ik begrijp ook niet dat de VU blijft vasthouden aan deze betuttelende manier van handelen bij sommigen van jullie. Het gaat verdorie om volwassen mensen die met een intens traject bezig zijn.
dit zou eigenlijk helemaal geen issue moeten of mogen zijn en je zou je ook hier niet druk om hoeven te maken, maar als je al deze berichten ziet, kun je het toch niet meer blijven negeren.
Voordat ik met de hormonen mocht beginnen, heb ik ook deze berichten gelezen.
op het moment dat ik mijn 1e recept heb meegekregen, kreeg ik van de apotheek van de VU ook iets van 2 weken mee of zo, dat is dacht ik standaardprocedure bij de meeste apothekers als je nieuwe medicatie krijgt.
Ik heb toen ook aan die medewerker van de apotheek in het VU gevraagd of ik dit recept ook rechtstreeks bij mijn eigen apotheek en huisarts kon inleveren en hij vertelde mij ja.
Misschien is dat niet de bedoeling, maar ik heb het toch gegokt, en ik heb het recept(kopie) afgegeven bij de assistentes van mijn huisarts, verteld dat dit een herhalingsrecept was en uitgelegd wat de situatie was.
vervolgens het originele recept gebracht bij mijn apotheek en ook doorgegeven dat mijn huisarts al een kopie had tbv het herhalingsrecept en hun ook uitgelegd over deze hrt-fase.
sindsdien bestel ik de medicatie zonder problemen bij hun herhalingsreceptenlijn en heb nooit geen problemen of ergenissen gehad.
ik begrijp ook niet dat de VU blijft vasthouden aan deze betuttelende manier van handelen bij sommigen van jullie. Het gaat verdorie om volwassen mensen die met een intens traject bezig zijn.
Groetjes,
Ilse
Ilse
-
J1nny
Ik doe vanaf dag een hetzelfde. Zelfs de bloedwaarden gaat mijn huisarts doen.
-
Fay
Goh, gemeelt, Esradiol tekort wegens verzetten afspraak Den Heijer, door hen,maar niks nada gehoord, ten tijde van Jos kreeg je vrij snel bericht terug, nu niks nie nog nie, 2 dagen geleden
Ik ben nog op tijd - dwz, kan nog 2 weken, ik moet over 3 weken naar Den Heijer, ben benieuwd
Fay
Ik ben nog op tijd - dwz, kan nog 2 weken, ik moet over 3 weken naar Den Heijer, ben benieuwd
Fay
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Mocht je pleisters hebben, het niet lijken te halen, en echt niet zonder wilt, PM dan even.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]