T-Breda

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
Fay

Re: T-Breda in augustus

Bericht door Fay »

Emma schreef:
Irene schreef:'t lijkt me ook leuk eens naar Breda toe te komen, dan zie 'k opnieuw 'n paar mensen van het forum en dat is ook beter dan elkaar alleen maar kennen van wat lapjes tekst :)
En als er mensen lelijk doen lossen we dat gewoon op. Goedschiks of kwaadschiks ;)
Ligt vast aan mij maar ik las ff : dan rossen we er gewoon op ;)

Fay, never mind...dirty mind,bedtijd ;)
Eva
Beheerder
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Eva »

Heerlijk rustig weer nu in Brabant. Vandaag kachelen we even naar Amersfoort, maar zo rond zes uur zijn we weer in SamSam te vinden. Tot dan!?
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Emma
Beheerder
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Emma »

Fay schreef:
Emma schreef: En als er mensen lelijk doen lossen we dat gewoon op. Goedschiks of kwaadschiks ;)
Ligt vast aan mij maar ik las ff : dan rossen we er gewoon op ;)
Zo had ik de variant 'kwaadschiks' niet bedacht, maar het kan. ;)
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
indigo

Bericht door indigo »

Hallo,
ik ben gewezen op de samenkomst vanavond in cafe samsam, ik wacht eigenlijk al een tijdje op meer info zoals tijd enz..maar helaas is de tijdelijke website nog steeds tijdelijk is er geen aanvangstijd staat er niets op over jullie zelf waarom jullie dit zijn organiseren enz.jammer.
ik krijg ook een beetje het idee dat het een samenkomst is van een kliek mensen die elkaar al kent en weer eens een andere stad aandoet.
ik heb in het verleden negatieve ervaringen gehad bij bijenkomsten in saarein van noodles waar je dus wel onder je eigen mensen bent maar je gewoon niet dieper in kan gaan op wat je weten wilt.en je GEKEURD word als een stuk nieuw vlees.
En het idee dat er meer mtf komen dan de andere zoals daar ook het geval was. niet dat het uitmaakt wie of wat want iedere ziel is belangrijk, toch is het fijn om dezelfde soort mensen tegen te komen om daar eens mee te kunnen bomen over waar je tegen aan loopt.
als het zo'n vrijblijvende inloop is ..tja wat kun je dan verwachten?
in het drukke samsam?
in breda zijn ze zoeizo zo ontolerant als de pest.
enorme discriminerende mensen,zelfs vanuit de homobar venice word je nog uitgescholden als pot..door homo's

word er door wat mensen gevraagd wat kan ik verwachten word daar niet echt een inhoudelijk antwoord op gegeven.
jammer is dat.
en indd net als fay ben ik geen kroegtijger, heb ik extreem nare reacties gehad in Breda en zo ook in Amsterdam.
ik word heel me leven al als een stuk uitschot behandeld omdat ik anders ben.
dus of Breda een succes gaat worden?de stad die mensen uitlacht in elkaar ramt enz? succes..mooi initatief, jammer dat het in samsam is ..
een mooie info middag in het park of dergelijke zou ook eens fijn zijn.
warme groet indigo
Fay

Bericht door Fay »

je kan ook incognito gaan natuurlijk, kat uit boom kijken, bevalt het, surprisee! ;)

Fay
Yentl

Bericht door Yentl »

indigo schreef:Hallo,
ik ben gewezen op de samenkomst vanavond in cafe samsam, ik wacht eigenlijk al een tijdje op meer info zoals tijd enz..maar helaas is de tijdelijke website nog steeds tijdelijk is er geen aanvangstijd staat er niets op over jullie zelf waarom jullie dit zijn organiseren enz.jammer.
ik krijg ook een beetje het idee dat het een samenkomst is van een kliek mensen die elkaar al kent en weer eens een andere stad aandoet.
ik heb in het verleden negatieve ervaringen gehad bij bijenkomsten in saarein van noodles waar je dus wel onder je eigen mensen bent maar je gewoon niet dieper in kan gaan op wat je weten wilt.en je GEKEURD word als een stuk nieuw vlees.
En het idee dat er meer mtf komen dan de andere zoals daar ook het geval was. niet dat het uitmaakt wie of wat want iedere ziel is belangrijk, toch is het fijn om dezelfde soort mensen tegen te komen om daar eens mee te kunnen bomen over waar je tegen aan loopt.
als het zo'n vrijblijvende inloop is ..tja wat kun je dan verwachten?
in het drukke samsam?
in breda zijn ze zoeizo zo ontolerant als de pest.
enorme discriminerende mensen,zelfs vanuit de homobar venice word je nog uitgescholden als pot..door homo's

word er door wat mensen gevraagd wat kan ik verwachten word daar niet echt een inhoudelijk antwoord op gegeven.
jammer is dat.
en indd net als fay ben ik geen kroegtijger, heb ik extreem nare reacties gehad in Breda en zo ook in Amsterdam.
ik word heel me leven al als een stuk uitschot behandeld omdat ik anders ben.
dus of Breda een succes gaat worden?de stad die mensen uitlacht in elkaar ramt enz? succes..mooi initatief, jammer dat het in samsam is ..
een mooie info middag in het park of dergelijke zou ook eens fijn zijn.
warme groet indigo
Zou je jezelf eerst even willen voorstellen? Anders zeggen de moderators het.

Samsam is een gewone kroeg. Begin- en eindtijden zijn de openings- en sluituren van die kroeg. Dat je op hun site niks gaat vinden, lijkt me logisch. Enige info die je krijgt over die bijeenkomsten krijg je hier op het forum.

Correct me, if I'm wrong!
Sweet kiss of goodbey
Emma
Beheerder
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Emma »

Hoi indigo,

Ten eerste: zou je jezelf even willen voorstellen in het daarvoor bestemde topic?

Ten tweede: als je oplet zie je dat T-Breda georganiseerd wordt door dezelfde mensen als T-Amersfoort, Eva en ik.

Je mag natuurlijk je bedenkingen hebben, en je mag een mening hebben over Breda, helemaal prima. Ik ben er niet blij mee, en ik vind het jammer dat je die mening baseert op dingen waar ik niets aan kan doen en waarvan ik zelfs betwijfel of het waar is. Ik woon hier nu een jaar of 15 en herken eigenlijk weinig van wat je zegt over Breda. De Venise, nooit binnen geweest. Wel laatst bij Piggy's maar dat is toch een ander soort tent geworden.

We zitten er nu, en we hebben geen idee wie er komt. Voor de mensen die regelmatig in Amersfoort komen is Breda te ver weg.

En voor wat betreft de aanvangstijd: wij zijn er altijd om 6 uur, maar het is open. Wie al om 5 uur wil komen is natuurlijk welkom, en wie om 10 uur binnenvalt ook. Als aanvangstijd houden we altijd 6 uur aan, maar meestal is er dan nog niemand.

Http://t-breda.nl
Http://www.facebook.com/te.breda
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Yentl

Bericht door Yentl »

Nou. Wacht niet op mij hoor! Hoe jammer ik het ook vindt!

Door mijn werk blijf ik genoodzaakt in Rotjeknor staan. Morgen nog een rit af te maken!

Wel heel veel plezier allemaal die gaan!
Sweet kiss of goodbey
Eva
Beheerder
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Eva »

Nou, je mist wel wat! We lezen hier beurtelings voor uit een meesterwerk van Dick Laan: Pinkeltje en de dondersteen. Of was het flonkersteen?
Hoe dan ook, hier kan geen logopediste tegenop!
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Yentl

Bericht door Yentl »

DAMN!!

Skippyballen en pinkeltje staan nu nog steeds op mijn bucket list. Nog niks weg kunnen strepen.
Sweet kiss of goodbey