Idd, het percentage transen waaraan je 'het' niet 1 2 3 kunt zien is klein, maar het ligt er aan of je je als trans kenbaar wilt maken of als vrouw, de eerste categorie lijkt me realistischer, wat je uiteraard niet minder vrouw maakt,maar is wel het meest eerlijk, en het is minder last op de schouders in contact met anderen
Fay
Vertellen dat je trans bent
-
Fay
-
Eveliene
Re: Vertellen dat je trans bent
Bij het verzwijgen of veel te laat openbaren loop je ook nog eens het risico dat de ander zich zo ontzettend bedonderd en in de zeik genomen voelt dat die door het lint kan gaan met alle gevolgen van dien. Je zou de eerste niet zijn die een mes in de rug gedrukt krijgt.
-
Anon20190122
Zo lang je niet op neanderthalers valt dan valt het allemaal reuze mee!
Een afwijzing die niet echt lekker is voor je zelfvertrouwen en zelfbeeld is tot nu toe het ergste wat mij is overkomem!
Een afwijzing die niet echt lekker is voor je zelfvertrouwen en zelfbeeld is tot nu toe het ergste wat mij is overkomem!
-
Veronica
Zo'n macho Italiaan of Spanjaard zou ook flink tekeer kunnen gaan, die voelt zich dan plots homo en gaat alle schuld bij de trans zelf schuiven.tanisha schreef:Zo lang je niet op neanderthalers valt dan valt het allemaal reuze mee!
Ook met alle gevolgen van dien.
-
Janice
Wat?tanisha schreef: neanderthalers
-
Anon20190122
Zo,n italiaan is best leuk hoor ervarinkje mee gehad op een van mijn weekendjes met de vrachtauto in Italië! 
-
Anon20190122
Mannen met zeer laag IQ en bijbehorende emotionele vaardigheden die je eigenlijk nog tot de oermens neanderthaler moet rekenen!Janice schreef:Wat?tanisha schreef: neanderthalers
-
Janice
Haha originele beschrijving van de gemiddelde man, die hou ik erintanisha schreef:Mannen met zeer laag IQ en bijbehorende emotionele vaardigheden die je eigenlijk nog tot de oermens neanderthaler moet rekenen!Janice schreef:Wat?tanisha schreef: neanderthalers
-
Amy
Zijn ook genoeg uitzonderingen hoor maar ik ben het wel met Tanisha eens. Pijl eerst met wat voor type je te maken hebt en ik denk ook dat je het beste de macho types vermijd.Janice schreef:Haha originele beschrijving van de gemiddelde man, die hou ik erintanisha schreef:Mannen met zeer laag IQ en bijbehorende emotionele vaardigheden die je eigenlijk nog tot de oermens neanderthaler moet rekenen!Janice schreef:
Wat?
-
Veronica
Klopt, het is niet alleen wat er achteraf kan gebeuren als zo'n "macho" het te weten krijgt dat je trans bent, meestal is de relatie an sich een ramp.Amy schreef: Zijn ook genoeg uitzonderingen hoor maar ik ben het wel met Tanisha eens. Pijl eerst met wat voor type je te maken hebt en ik denk ook dat je het beste de macho types vermijd.
Ze heten niet voor niks macho.