Schoenen hakken

Make-up, kleding, en zo voort
yasmin

Schoenen hakken

Bericht door yasmin »

Hallo zijn er ook winkels in nl omgeving Groningen voor schoenen voor mijn leeftijd hakken sleehakken in de meeste winkels waar ik kom zijn schoenen van maar 42 spuuglelijk dus wou weten waar je het beste mooie schoenen kan kopen enzo
Emma
Beheerder
Voornaamwoorden: Zij/haar

Re: Schoenen hakken

Bericht door Emma »

Hoi Yasmin,

Ik kan, aan het feit dat je de punten en komma's weer vergeet, wel een beetje raden naar je leeftijd maar dat schiet niet zo op.
Heeft Van Haren niets voor je? Anders moet je denk ik online gaan kijken. De meeste online shops met schoenen hebben bijna alles ook in maat 42. En kijk anders even op asos.com. Die gaan met veel schoenen tegenwoordig tot maat 43.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
yasmin

Bericht door yasmin »

Emma schreef:Hoi Yasmin,

Ik kan, aan het feit dat je de punten en komma's weer vergeet, wel een beetje raden naar je leeftijd maar dat schiet niet zo op.
Heeft Van Haren niets voor je? Anders moet je denk ik online gaan kijken. De meeste online shops met schoenen hebben bijna alles ook in maat 42. En kijk anders even op asos.com. Die gaan met veel schoenen tegenwoordig tot maat 43.
dank je Emma.
Van haren is een van de winkels en ik weet dat ze ook speciale schoenen hebben voor transgenders.
Met online ben ik bang dat het misschien te strak is of te groot maar daar heb je wel grote kans dat je iets vind wat je leuk vind.
Claire

Bericht door Claire »

Nou ben ik toch een beetje nieuwsgierig. Wat is een speciale schoen voor transgenders?
Er komt een ogenblik in het leven
dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.

:hug: :hug2:
Sem

Bericht door Sem »

Bij veel online winkels kun je tegenwoordig vaak een tijd passen en uitproberen, en gratis retourneren of een andere maat bestellen. Dus misschien twee maten bestellen en één terugsturen?
Emma
Beheerder

Bericht door Emma »

Van Haren heeft geen schoenen voor transgenders, ze hebben schoenen voor mensen met grote voeten... En die zijn voor MtFs met een schoenmaat groter dan 42 wel interessant.
Met online is het even uitproberen. Even opletten, maar de meeste shops verzenden gratis en kun je ook weer gratis terugsturen. Proberen kost je dan dus niks behalve wat moeite, een pakketje eventueel ophalen en weer wegbrengen.

Verder vind ik newlook.com heel erg leuke schoenen hebben. Het enige nadeel vind ik, is dat terugsturen geld kost, meestal 10 euro, omdat je het zelf moet versturen en het moet naar Engeland terug. Maar goed, Asos heeft ook New Look dus daar kun je proberen wat jouw maat moet zijn.
It's easy

สวัสดีค่ะ

@[email protected]
Yentl

Bericht door Yentl »

En anders gewoon dagje Amsterdam erop stuk slaan.

Op de Overtoom zitten de legendarische zusjes...

By far de beste vrouwenschoenenzaak voor euhm... vrouwen op grotere voet, zoals ik... hihihi.
Sweet kiss of goodbey
Emma
Beheerder

Bericht door Emma »

Maar die hebben niet echt de schoenen die yasmin zoekt, denk ik zo...
It's easy

สวัสดีค่ะ

@[email protected]
Anon20210626

Bericht door Anon20210626 »

Achmet 42 kan je in heel veel zakenterecht en anders idd Internet .... Pleasers ???
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
yasmin

Bericht door yasmin »

Renée schreef:Achmet 42 kan je in heel veel zakenterecht en anders idd Internet .... Pleasers ???
wie is achmed42