Je bedoelt dat jij denkt dat dat zo is?elke schreef:Omdat veel transen mannen zijn die gevangen zitten in een mannenlichaam vanwege doorgeschoten heteroseksueel fetishisme en identificatie met hetgeen begeert wordt...willen zijn/hebben wat je begeert
Herkennen andere transen dit
-
Amy
Re: Herkennen andere transen dit
-
elke
Ja, anders zou ik het niet opschrijven.Amy schreef:Je bedoelt dat jij denkt dat dat zo is?elke schreef:Omdat veel transen mannen zijn die gevangen zitten in een mannenlichaam vanwege doorgeschoten heteroseksueel fetishisme en identificatie met hetgeen begeert wordt...willen zijn/hebben wat je begeert
-
Amy
Je hebt het niet zo opgeschreven, je probeert het te brengen als een feit...elke schreef:Ja, anders zou ik het niet opschrijven.Amy schreef:Je bedoelt dat jij denkt dat dat zo is?elke schreef:Omdat veel transen mannen zijn die gevangen zitten in een mannenlichaam vanwege doorgeschoten heteroseksueel fetishisme en identificatie met hetgeen begeert wordt...willen zijn/hebben wat je begeert
-
elke
Ik heb het toch echt letterlijk zo opgeschreven en het is precies wat ik ervan vind.
Ik geloof dat sommigen hier niet zo goed met andersdenkenden om kunnen gaan. Iedereen hier brengt zijn mening als was het een feit. Feit blijft dat je van mening nu eenmaal kunt verschillen en ik heb evenveel recht op de mijne als jij op de jouwe.
Ik geloof dat sommigen hier niet zo goed met andersdenkenden om kunnen gaan. Iedereen hier brengt zijn mening als was het een feit. Feit blijft dat je van mening nu eenmaal kunt verschillen en ik heb evenveel recht op de mijne als jij op de jouwe.
-
Amy
Volgens mij lag het toch meer aan jouw manier van schrijven dan dat het bij mijn manier van met anders denkenden om gaan lag hoor.
-
elke
Ik geef antwoord op de vraag van yasmin. Dit is Hoe ik erover denk.
-
Barbarella
Ik leer hier elke dag wat bij..elke schreef:Omdat veel transen mannen zijn die gevangen zitten in een mannenlichaam vanwege doorgeschoten heteroseksueel fetishisme en identificatie met hetgeen begeert wordt...willen zijn/hebben wat je begeert
Barbarella
Na mij de zondvloed!
-
Amy
Het komt veel meer over alsof je de ene discussie weer uit wil lokken als je het zo brengt in plaats van gewoon je mening delen.elke schreef:Ik geef antwoord op de vraag van yasmin. Dit is Hoe ik erover denk.
-
elke
Ehm nee...nogmaals ik reageer op de vraag van yasmin... en degene die nu een discussie uitlokt ben jij. Gun mij mijn mening ipv politie te spelen over mij.
-
Amy
Ik gun jou je mening ook daarom dat ik die niet aanvecht je brengt het alleen zo alsof het geen mening is.elke schreef:Ehm nee...nogmaals ik reageer op de vraag van yasmin... en degene die nu een discussie uitlokt ben jij. Gun mij mijn mening ipv politie te spelen over mij.
Misschien moet je eens voordat je iets post je post eens proberen te lezen vanuit een neutraal beeld dan alleen vanuit je eigen beeld?